bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۳۸۶۰۸۳

مورد عجیب در دانشگاه صداوسیما

سوالی که پیش می‌آید این است که چرا وقتی نتیجه قبولی دانشجو آمده و قبول شده، در اواخر ترم یک او را از تحصیل منع می‌کنند؟ چرا دانشگاه‌های وابسته به نهاد‌ها مانند صداوسیما تحت نظر وزارت علوم نیستند و خودمختار فعالیت می‌کنند؟
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۴ - ۱۷ دی ۱۳۹۷

خبرآنلاین نوشت: دانشجوی ارشد دانشگاه صداوسیما ادعا می‌کند که یک هفته قبل از شروع امتحانات ترم اول، از اداره گزینش به او گفته‌اند صلاحیت ادامه تحصیل ندارد و منع از تحصیل شده است.

حسن حسین‌اوغلی دانشجوی ارشد دانشگاه صداوسیما درباره مشکلی که برای او پیش آمده می‌گوید: «اواسط تیرماه، قبل از اینکه قبولی من تایید شود برای مصاحبه به دانشگاه صدا و سیما رفتم. من هم روزانه و هم شبانه مجاز شده بودم؛ مصاحبه من حدود ۴۵ دقیقه طول کشید و گفتند که نتیجه در زمان اعلام نتیجه کنکور ارشد اعلام می‌شود. نتیجه آمد و من به دانشگاه رفتم و ترم شروع شد. آبان‌ماه بود که به اداره گزینش رفتم و از من سوال‌های عقیدتی پرسیدند و مشکلی نبود. من ترم اول هستم و هفته دیگر امتحان‌ها شروع می‌شود. همین هفته پیش از گزینش نامه آمد که شما منع تحصیل شده‌اید و هیچ‌کس جواب نمی‌دهد که چرا؟ به وزارت علوم هم رفتم و می‌گویند دانشگاه صدا و سیما زیر نظر ما نیست و تا به حال همچین چیزی ندیده‌ایم.»

به گفته این دانشجو، او برای اعتراض به اداره گزینش هم مراجعه کرده، اما جوابی به او داده نشده است. سوالی که پیش می‌آید این است که چرا وقتی نتیجه قبولی دانشجو آمده و قبول شده، در اواخر ترم یک او را از تحصیل منع می‌کنند؟ چرا دانشگاه‌های وابسته به نهاد‌ها مانند صداوسیما تحت نظر وزارت علوم نیستند و خودمختار فعالیت می‌کنند؟

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
حتما جزء حزب و همفکر صدا وسیمایی ها نیستی .اینا از ما بهترانند به کسی هم جوابگو نیستند واز بیت المال هم ارتزاق میکنند
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
رییس قبلی دانشکده صدا و سیما احمدی افزادی بود پسر عفت شریعتی نماینده قبلی مجلس از مشهد و معاون وزیر فعلی و مدیر کل زنان مجمع تقریب مذاهب . پسر دیگرش هم احمدی افزادی مدیر کل صدا و سیمای اصفهان بود داماد خانم شریعتی هم سید سعید سرابی مدیر کل قبلی اداره ارشاد مشهد و معاون وزیر ارشاد فعلی یک پسر دیگه هم خانم شریعتی داره که هنوز مهر مدرک لیسانسش خشک نشده بود از مشهد اوردش تهران و کارمند خودش کرد این خانم تاقبل این که 10 سال پیش نماینده بشه خونه دار بود مدرکش هم لیسانسه ولی بهش میگن دکتر خواهشا تحقیق کنید کسی که ارشد نگرفته چه جوری دکتر شده و ضمنا بچه ها و دامادش هم قبل نماینده شدنش غاز چرون بودند
ناشناس
United States
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
برای اینکه مملکت "هرکی هر کیست" ... و نهادها و ارگانها کوچکترین اهمیتی به نظرات دولت ندارند و خودرا فقط پاسخگو به "دولت سایه!" میدانند.
ناشناس
Germany
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
انسان هایی با تفکرات افراطی و سطحی مسبب این اتفاقات هستن .‌

این کشور مگه قانون نداره ؟
گند زدید به آموزش عالی با این بی نظمی ها و رفتارهای افراطی !

احتمالا در طول تحصیل فهمیدن وقتی میره دستشویی دانشگاه ، ابتدا با پای چپ میره داخل !!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
حتما نبوغی در شما دیده شده و باید جزو فرار مغزها باشید
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۵
مجله فرارو