bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۴۶۶۸۹۶
اطلاع رسانی تبلیغاتی

در زمان کرونا چطور مایحتاج مورد نیاز خود را خرید کنیم؟

در زمان کرونا چطور مایحتاج مورد نیاز خود را خرید کنیم؟
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۷ - ۲۳ آذر ۱۳۹۹

ویروس کرونا حدود یکسالی است که نه تنها ایران بلکه کل کشورهای جهان را در گیر خودش کرده، و با این وجود زندگی هنوز ادامه دارد. حال این سوال پیش می آید در زمان کرونا و قرنطینه چگونه بدون دغدغه مواد غذایی یا کتب و لوازم التحریر فرزندان مان را تهیه کنیم. در صورت علاقه مند بودن شما به این موضوع توصیه می شود مقاله ذیل را مطالعه فرمایید.

همانطور که مطلع هستید در شرایط رشد بی رویه ویروس کرونا اکثر کشورها رو به محدود کردن تردد و بلکه قرنطینه شهرهایی کرده اند که وضعیت آنها وخیم و به نوعی قرمز است. و خود شهروندان نیز تا حد امکان تمایلی به خروج از خانه ندارند و سعی بر این دارند که مایحتاج زندگی خود را با سفارش تلفنی و اینترنتی و... در منزل تهیه کنند.

در ایران نیز باتوجه به شرایط به وجود آمده به واسطه بیماری خطرناک کرونا و لزوم در خانه ماندن، و قرنطینه شهرهایی بزرگ که وضعیت آنها قرمز است. این سئوال پیش می آید که‌ چگونه کتاب های خود را با حداقل هزینه و حداکثر کیفیت تهیه کنیم؟

پاسخ ساده است خرید اینترنتی کتاب از فروشگاه های آنلاین کتاب شاید سئوال دیگری در ذهن شما ایجاد شده است که کدام فروشگاه می تواند خواسته ما را پوشش دهد و چطور به آن اعتماد کنیم ؟

سایت وطن بوک به خواسته شما جامع عمل پوشانده است:

۱- تنوع بالا و تهیه سریع کتب کمک درسی و کنکوری مدنظر شما

۲- ارسال رایگان به شهر تهران و کمترین هزینه ارسال به شهرستان

۳- تخفیف ۲۰% برای تمامی کتب کمک آموزشی و کنکوری

تاریخچه کتابفروشی وطن (وطن بوک)

فروشگاه وطن از ۲۵ سال پیش در زمینه فروش کتاب کمک درسی در میدان انقلاب فعالیت داشته است، حال افتخار  این رو دارند که به صورت فروشگاه اینترنتی در خدمت شما باشند.

از این رو می توانید تمامی کتب کمک درسی از تمامی ناشران را در این فروشگاه بیابید.

در زمان کرونا چطور مایحتاج مورد نیاز خود را خرید کنیم؟

چگونه به سایت وطن بوک اعتماد کنیم ؟

بانک کتاب وطن بوک با سابقه ربع قرن خدمت به صورت حضوری کاملا قابل اعتماد بوده و در سایت با داشتن نماد اعتماد الکترونیک خیال شما را آسوده می کند.

*درضمن در صورت وجود هرگونه مشکل قبل از ارسال کتاب  در صورتیکه وجه آن را به صورت آنلاین پرداخت کرده باشید  وجه به شما‌عودت داده میشود

*‌درصورتی که کتابی را در سایت نیافتید باشماره تلفن های ۶۶۴۸۴۰۰۹-۶۶۴۶۴۰۰۹ تماس بگیرید تا در اسرع  وقت کتاب مورد نظر را برای شما ارسال نماییم 

پس بدون دغدغه و با خیال راحت کتب خود را از بانک‌کتاب وطن بوک سفارش دهید و در وقت و پول خود صرفه جویی کنید و خیالتان از بابت بیماری کرونا و آلوده شدن به این ویروس مهلک راحت باشید.

برچسب ها: وطن بوک
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv