bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۵۴۰۱۲

مداح معروف تهران هم به مخالفان احمدی‌نژاد پیوست

تاریخ انتشار: ۱۴:۱۴ - ۲۱ مرداد ۱۳۸۹


سعید حدادیان، از حامیان سرسخت آقای احمدی نژاد، در اولین شب هیات رزمندگان غرب تهران در مهدیه امام حسن مجتبی(ع) ضمن انتقاد از رییس جمهور گفت: «حرف های نهضت آزادی و سازمان مجاهدین خلق(منافقین) از دفتر احمدی نژاد شنیده می شود».

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران، حدادیان در حالی که در حال قرائت دعای افتتاح بود به جدیدترین اظهارات مشایی رئیس دفتر رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: «ما از خیلی ها توقع نداریم ولی از رئیس جمهور توقع این کارها را نداشتیم».

وی به اعتراض شدید حجج اسلام علم الهدی امام جمعه مشهد، احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران و آیت الله مصباح یزدی نسبت به سخنان اخیر مشایی اشاره کرد و گفت: «حیف است که علمای بزگوار ما بخواهند برای چنین فردی پا به میدان بگذارند، جواب برخی حرف های سخیف کار ماست». 

آیت الله مصباح یزدی، اظهارات اخیر مشایی را " بی شرمانه" خوانده بود.

مداح معروف تهران، در ادامه با تشریح ماجرای حضرت آدم و اخراج وی از بهشت گفت: «آدم(ع) به خاطر خوردن آن گندم  یا چیز دیگری که برایش ممنوع بود از بشهت اخراج شد و زشتی آن نمایان شد. حالا سوال ما از آقای احمدی نژاد این است که ایشان کدام گندم را خورده که این گونه زشتی‌ اش بیرون آمده».

این سخنان با تکبیر های مکرر هزاران نفر از جمعیت حاضر در هیات زرمندگان غرب تهران مورد تایید قرار می گرفت.

وی با تاکید مجدد بر اینکه مشایی زشتی رئیس جمهور است گفت: «حزب اللهی ها ساکت نمی شینند و بالاخره این زشتی را قطع می کنند».

حدادیان به ماجراهای متعدد تاریخی اشاره کرد و گفت: «خیلی ها بودند که کارهای خوب زیادی انجام دادند ولی با اصرار بر اشتباه سقوط کردند، آقای احمدی نژاد مواظب باش به خاطر حمایت از مشایی اشتباه بزرگی را صورت ندهی».

وی به داستان دوستی مردم اسرائیل مطرح شده توسط مشایی اشاره کرد و گفت: «در آن ماجرا هم خیلی ها تذکر دادند و کار به نماز جمعه رسید ولی باز هم متاسفانه آقای رئیس جمهور کاری نکردند».

اعتراض های شدید محافل مذهبی و سیاسی نزدیک به آقای احمدی نژاد در روزهای اخیر به خاطر اظهارات مشایی درباره ضرورت تبلیغ مکتب ایران به جای مکتب اسلام بوده است. 

به رغم انتقادهای شدید روحانیت و نیز چهره های اصولگرای حامی دولت به این اظهارات، آقای احمدی نژاد روز گذشته ضمن دفاع کامل از مشایی، سخنان و اعتقادات وی را با اعتقادات و مواضع دولت دهم یکی دانست. احمدی نژاد از مختالفان مشایی خواست که به جای انتقاد، با وی مناظره کنند.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین