bato-adv
کد خبر: ۶۳۲۲۵۳

واکنش سخنگوی وزارت خارجه به آزادی دو تبعه فرانسوی

واکنش سخنگوی وزارت خارجه به آزادی دو تبعه فرانسوی
سخنگوی وزارت امور خارجه به اخبار منتشرشده درباره آزادی دو تبعه فرانسوی واکنش نشان داد و گفت: قوه قضائیه در اقدامی انسان‌دوستانه و در راستای قوانین و مقررات مربوطه دو تبعه فرانسوی را آزاد کرد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۸ - ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: قوه قضائیه در پاسخ به درخواست‌های طرف فرانسوی در سطوح مختلف و مذاکرات انجام شده، با حسن نیت و در اقدامی انسان‌دوستانه و در راستای قوانین و مقررات مربوطه دو تبعه فرانسوی را آزاد کرد.

به گزارش ایرنا، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه روز جمعه درباره اخبار منتشر شده درباره اقدام جمهوری اسلامی ایران نسبت به آزادی دو تبعه فرانسوی گفت: در پاسخ به درخواست‌های طرف فرانسوی در سطوح مختلف و مذاکرات انجام شده از جمله بین وزرای امور خارجه دو کشور و گفتگوی تلفنی امروز (جمعه ۲۲ اردیبهشت ماه) کاترین کلونا با حسین امیرعبداللهیان، قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران با حسن نیت و در اقدامی انسان‌دوستانه و در راستای قوانین و مقررات مربوطه، دو تبعه فرانسوی را که یکی از آن‌ها همزمان دارای تابعیت ایرلندی نیز است، آزاد کرد.

ساعتی پیش هم کاترین کلونا وزیر خارجه فرانسه در گفتگو با امیرعبداللهیان از اقدام انسان دوستانه جمهوری اسلامی ایران برای آزادی دو تبعه فرانسوی تشکر کرد و آن را گامی موثر و اعتمادساز خواند.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین