bato-adv
کد خبر: ۶۵۷۷۱۲

کیهان: اصلاح طلبان می‌خواهند ماهی بیشتری برای اعتراض و هجمه علیه شورای نگهبان صید کنند

کیهان: اصلاح طلبان می‌خواهند ماهی بیشتری برای اعتراض و هجمه علیه شورای نگهبان صید کنند
کیهان نوشت: بخشی از دلیل هجوم مدعیان اصلاحات در پیش‌ثبت‌نام انتخابات به این موضوع برمی‌گردد که آن‌ها قصد دارند از سبد ردصلاحیت شورای نگهبان، ماهی بیشتری برای اعتراض و هجمه علیه این نهاد صید کنند. تاکتیکی که در انتخابات‌های پیشین نیز آن را اجرا نموده‌اند.
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۲ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۲

کیهان نوشت: اخباری که از ثبت نام اصلاح طلبان منتشر شده شواهدی دال بر تصمیم جدی جریان اصلاحات برای تصاحب کرسی‌های مجلس در سال آینده است.

احزاب اصلاح‌طلب پس از چهار سال فراق صندلی‌های سبزرنگ بهارستان، دیگر تاب دوری از قدرت را ندارند. آن‌ها به درستی دریافته‌اند با قهر از صندوق رای و خود را در جایگاه «شاکی» و «معترض» نسبت به همه امور قرار دادن، قرار نیست مردم به سراغ آن‌ها بروند و از آن‌ها برای حضور در عرصه مسئولیت دعوت به عمل آورند! بنابراین با برنامه‌ای جدی قصد رقابت در انتخابات پیش‌رو و جلب نظر مردم را دارند.

البته باید گفت بخشی از دلیل هجوم مدعیان اصلاحات در پیش‌ثبت‌نام انتخابات به این موضوع برمی‌گردد که آن‌ها قصد دارند از سبد ردصلاحیت شورای نگهبان، ماهی بیشتری برای اعتراض و هجمه علیه این نهاد صید کنند. تاکتیکی که در انتخابات‌های پیشین نیز آن را اجرا نموده‌اند.

در این میان، امید می‌رود برنامه‌ای که اصلاح‌طلبان برای رقابت انتخاباتی در نظر خواهند گرفت، سالم و به دور از خدعه و رفتار‌های ناشایست باشد، مواردی که متاسفانه در انتخابات‌های گذشته مصادیق فراوانی از آن‌ها مشاهده شده است.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین