bato-adv

اتفاق عجیب در نقش جهان: الاتحاد به زمین نیامد!

اتفاق عجیب در نقش جهان: الاتحاد به زمین نیامد!
در فاصله کمتر از سی دقیقه تا شروع بازی دو تیم سپاهان و الاتحاد، تیم میهمان در زمین حاضر نشده است.
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۳ - ۱۰ مهر ۱۴۰۲

طبق برنامه قبلی دو تیم سپاهان و الاتحاد باید از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر بروند.با این حال در شرایطی در جو مملو از تماشاگر ورزشگاه نقش جهان همه در انتظار ورود تیم پرستاره عربستانی برای گرم کردن بودند، در فاصله سی دقیقه تا شروع بازی خبری از بازیکنان آن‌ها در زمین نشد.

مسئولین کنفدراسیون فوتبال آسیا در کنار زمین در حال بحثی نامعلوم که احتمالا درباره عدم ورود الاتحادی‌ها به زمین برای گرم کردن است.
جالب اینکه حتی گلر‌ها نیز که معمولا زودتر از باقی نفرات به زمین می‌آیند هم وارد زمین نشدند تا در نقش جهان همه با تعجب در مورد این قضیه صحبت کنند.

این اتفاق بسیار نادر و عجیب است و دلیل آن مشخص نیست. در حال حاضر سپاهانی‌ها که پس از گرم کردن به رختکن رفته بودند آماده ورود به زمین و اجرای مراسم پیش از بازی می‌شوند و این درحالی است که رقیب‌شان اصلا در زمین گرم نکرده است!

معمولا تیم‌ها حدود ۴۰ دقیقه به شروع بازی برای گرم کردن به زمین می‌آیند و بیست دقیقه مانده به شروع بازی به رختکن برمی‌گردند تا مهیای شروع مسابقه بشوند.

در شرایطی که توپ‌های گرم کردن و وسایل مورد نیاز این کار در نیمه زمینی که قرار بود در آن گرم کنند چیده شده بود اما، آن‌ها مورد استفاده قرار نگرفت تا اتفاقی عجیب در نقش جهان رخ بدهد.

حالا باید منتظر حضور آن‌ها در زمین مسابقه بدون گرم کردن باشیم.

منبع: ورزش سه

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین