bato-adv

سرنخ‌های مهم پلیس از قاتلان داریوش مهرجویی و همسرش

سرنخ‌های مهم پلیس از قاتلان داریوش مهرجویی و همسرش
سخنگوی پلیس نیز اعلام کرد تعداد بازداشتی‌ها در قتل داریوش مهرجویی و همسرش به ۷ تن رسیده است و دستگیری عاملان اصلی قتل قریب الوقوع است.
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۶ - ۲۴ مهر ۱۴۰۲

پلیس در تحقیقات گسترده خود به اطلاعاتی دست یافته که آن‌ها را به عاملان قتل داریوش مهرجویی و همسرش نزدیک کرده است.

به گزارش سایت جنایی، تیم ویژه‌ای از کارآگاهان زبده از تهران و کرج به صورت تیمی روی پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر تحقیق می‌کنند و دادستانی کل کشور نیز بر این پرونده نظارت دارد. همچنین یک تیم از کارشناسان زبده از همان ساعات اولیه به دستور دادستان کل کشور در کرج مستقر شدند. این تیم سرنخ‌های مهم و تازه‌ای به دست آورده‌اند که آن‌ها را به رازگشایی از این جنایت امیدوارتر کرده است.

اطلاعات به دست آمده نشان می‌دهد نقطه زنی خطوط موبایل در منطقه انجام گرفته و سگ‌های پلیس رد خون را پیدا کرده‌اند و کارآگاهان را به سرنخ‌های مهمی رسانده است. این در حالیست که دوربین‌های مداربسته که از باغ همسایه به دست پلیس رسیده است نیز در حال آنالیز است.

این در حالیست که سخنگوی پلیس نیز اعلام کرد تعداد بازداشتی‌ها در قتل داریوش مهرجویی و همسرش به ۷ تن رسیده است و دستگیری عاملان اصلی قتل قریب الوقوع است.

وضعیت خانه داریوش مهرجویی

در حال حاضر خانه داریوش مهرجویی توسط مقامات قضایی پلمپ شده و کسی بدون اجازه قضایی اجازه ورود به آن را ندارد. همچنین همه نشانه‌ها و رد‌های باقی مانده از صحنه جمع آوری شده است. وضعیت شهرک کاملا حفاظت شده است و بجز ساکنان و کسانی که مقامات قضایی اجازه ورود می‌دهند فرد دیگری اجازه ورود ندارد.

همچنین گفته می‌شود خانواده داریوش مهرجویی در شوک شدیدی به سر می‌برند. دختر کوچکش مونا که اجساد پدر و مادرش را کشف کرده به شدت شوکه است و وضعیت روحی بسیار بدی دارد. فرزندان دیگر مهرجویی نیز حال خوبی ندارد و به گفته وکیل خانواده در شوک هستند.

وصیت نامه داریوش مهرجویی

بر اساس شنیده‌های خبرنگار جنایی، داریوش مهرجویی وصیت‌نامه‌ای دارد که نزد یکی از معتمدین خود قرار داده و این موضوع به اطلاع خانواده مهرجویی رسیده است.

جزئیاتی از بازجویی ۷ مظنون

۷ مظنون در این پرونده بازجویی شده‌اند و بر اساس گفته پلیس اطلاعات مهمی از آن‌ها به دست آمده است. یکی از این مظنونان فردی است که در نبود داریوش مهرجویی و خانواده از باغ آن‌ها مراقبت می‌کرد و خانواده مهرجویی با او به اختلاف برخورده بودند.

تصمیم برای مهاجرت به تهران

داریوش مهرجویی و همسر و دخترش در باغی در زیبادشت زندگی می‌کردند، جایی که قتل اتفاق افتاده است. بر اساس گفته یکی از نزدیکان داریوش مهرجویی، آن‌ها از وکیل خود خواسته بودند که در تهران برایشان خانه‌ای اجاره کند و قرار بود این اتفاق در همین هفته بیفتد که متاسفانه دو روز بعد از این تصمیم آن‌ها به قتل رسیدند.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین