bato-adv
کد خبر: ۶۷۵۴۳۱

نماینده خوزستان: رژیم صهیونیستی دچار بن‌بست حاکمیتی شده است

نماینده خوزستان: رژیم صهیونیستی دچار بن‌بست حاکمیتی شده است
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: رژیم صهیونیستی دچار بن‌بست حاکمیتی شده است و امروز بیش از ۸۰ هزار شهرک‌نشین فرار کرده‌اند و این رژیم دچار بحرانی بی‌سابقه است.
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۴ - ۲۸ مهر ۱۴۰۲

آیت‌الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری امروز در خطبه‌های نماز جمعه اهواز با اشاره به جنایات غزه اظهار کرد: حق بر باطل پیروز می‌شود و صهیونیست‌ها و جنایتکاران جنگی و حامیان آن‌ها دچار نابودی خواهند شد.

به گزارش فارس، خطیب جمعه اهواز خاطرنشان کرد: یکی از نشانه‌های تقوای عمومی آمادگی برای جهاد فی‌سبیل‌الله است و اگر افراد یک جامعه به بهانه‌ای از حضور در جهاد شانه خالی کند، نشانه‌ی فاصله گرفتن از تقواست و این جامعه دچار ذلت خواهد شد.

وی گفت: تابلوی جنایت‌های جنگی آمریکا و صهیونیسم علیه کودکان و زنان فلسطینی نشان دهنده‌ی ۸۵ سال جنایت، غصب و تجاوز به فلسطینیان با حمایت آمریکاست.

آیت‌الله کعبی ادامه داد: از آغاز تشکیل سازمان ملل متحد تا کنون نزدیک به ۱۰۰ مصوبه شورای امنیت مبنی بر جنایتکار بودن آمریکا وجود دارد که آمریکای جنایتکار ۷۹ مصوبه را بر علیه ملت فلسطین و در حمایت از اسرائیل وتو کرده است که دو مصوبه آن نیز طی هفته گذشته بود.

خطیب جمعه اهواز با بیان اینکه اسرائیل پایگاه آمریکاست، گفت: علی‌رغم ارسال تسهیلات نظامی و مالی آمریکا به رژیم صهیونیستی، اما نابودی این رژیم غاصب از برنامه‌های جبهه مقاومت است. ضربه اول طوفان الاقصی با حضور یک هزار و ۲۰۰ نفر از مبارزان حماس کلید خورد و تمامی سد‌های اسرائیل را شکست.

وی با اشاره به اینکه آمریکا فرمانده قتل عام در غزه است، یادآور شد: قدرت حزب‌الله هزاران برابر از حماس بیشتر است و بیش از ۱۰۰ هزار جنگجوی شهادت طلب در این جریان وجود دارد که خود را برای یک عملیات طوفانی علیه رژیم صهیونیستی آماده می‌کند.

آیت‌الله کعبی گفت: رژیم صهیونیستی دچار بن‌بست حاکمیتی شده است و امروز بیش از ۸۰ هزار شهرک‌نشین فرار کرده‌اند و این رژیم دچار بحرانی بی‌سابقه است.

وی با بیان اینکه امروز افکار عمومی در دنیا هم‌عقیده را جبهه مقاومت است، بیان کرد: وجود جوانان مومن و انقلابی، طوفان‌الاقصی را تبدیل به فتح‌الفتوح مقاومت اسلامی خواهد کرد که زمینه آزادی قدس را فراهم می‌کند و زمینه‌ساز محاکمه نتانیاهو است.

آیت‌الله کعبی همچنین با اشاره به در پیش بودن انتخابات گفت: خط فرمان ولایت در انتخابات مشارکت حداکثری، رقابت، سلامت و امنیت انتخابات است و هر رایی که ملت ایران در صندوق رای می‌اندازد مشابه یک موشک نقطه‌زن بر قلب آمریکا و صهیونیست است.

برچسب ها: غزه
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین