bato-adv
کد خبر: ۶۷۹۱۲۷

کیانوش رستمی عقب نشینی کرد

کیانوش رستمی عقب نشینی کرد
کیانوش رستمی اعلام کرد در مسابقات لیگ برتر به عنوان وزنه‌بردار آزاد شرکت خواهد کرد و تمریناتش را زیرنظر کادرفنی پیگیری می‌کند.
تاریخ انتشار: ۰۷:۱۸ - ۱۱ آبان ۱۴۰۲

کیانوش رستمی پیش از مسابقات جهانی در آخرین رکوردگیری شرکت نکرد و همین موضوع باعث شد تا کادرفنی روی نامش خط قرمز بکشد و مسابقات جهانی را از دست داد. طبق اعلام فدراسیون جهانی هر وزنه‌برداری که در مسابقات جهانی عربستان غایب بود حضور در المپیک را هم از دست می‌داد؛ بنابراین تقریباً المپیک پاریس برای کیانوش رستمی به پایان رسیده بود تا اینکه این ملی‌پوش وزنه‌برداری چند روز پیش با ارسال نامه‌ای از فدراسیون وزنه‌برداری خواست با فدراسیون جهانی رایزنی کند و علت غیبتش در این مسابقات را به خاطر مصدومیت برای آن‌ها توضیح دهد.

این نامه‌نگاری از سوی فدراسیون وزنه‌برداری انجام شد البته هنوز پاسخی به آن داده نشده است، اما از آنجا که مسابقات قطرکاپ که ۱۳ آذر سال جاری برگزار می‌شود، یکی از مسابقات گزینشی المپیک محسوب می‌شود، رستمی درخواست شرکت در آن مسابقات را داد.

با وجود اینکه اسامی وزنه‌برداران اعزامی دو ماه پیش ارسال شده بود، اما کیانوش درخواست کرده بود در این مسابقات حضور پیدا کند تا راه المپیک برای او هموار شود. پس از نامه‌نگاری رستمی با فدراسیون وزنه‌برداری، نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی، شرط حضور او را در اردوی تیم ملی شرکت در مسابقه رکوردگیری اعلام کرد.

در واقع کیانوش رستمی باید طبق دستور سرمربی تیم ملی هفته آینده در مسابقه لیگ برتر به عنوان وزنه‌بردار آزاد شرکت و رکوردگیری کند. او در چند روز اخیر در فضای مجازی حواشی زیادی ایجاد کرد، اما در نهایت دیروز با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش نوشت: «به حرمت فدراسیون وزنه‌برداری که جوانی‌ام را در این رشته پست سر گذاشته‌ام و به احترام سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری که با هم در المپیک ۲۰۱۲ لندن افتخار کسب کردیم، به عنوان وزنه‌بردار آزاد به رشت و لیگ برتر خواهم رفت. البته هنوز ۳۰ درصد درد در زانو دارم، اما بی شک در تمرینات زیر نظر کادرفنی تیم ملی برای اعتلای نام ایران بی منت از جان مایه خواهم گذاشت.»

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین