bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۶۷۹۴۳۳

(ویدیو) سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان؛ هیچ جنگی مشروع‌تر از جنگ ما با صهیونیست‌ها در دنیا نیست!

(ویدیو) سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان؛ هیچ جنگی مشروع‌تر از جنگ ما با صهیونیست‌ها در دنیا نیست!
سید حسن نصر الله گفت: نبرد سیل الاقصی در بیش از یک جبهه و در بیش از یک عرصه گسترده شده است.
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۳ - ۱۲ آبان ۱۴۰۲

سید حسن نصر الله سخنرانی خود را با سلام بر شهدای گروه‌های مقاوت و فلسطین آغاز کرد و در ادامه افزود: نبرد سیل الاقصی در بیش از یک جبهه و در بیش از یک عرصه گسترده شده است. جنگی مشروع‌تر از جنگ ما با صهیونیست‌ها در دنیا وجود ندارد. درود بر ارتش عراق و یمنی که در این نبرد شرکت کردند.

دبیر کل حزب الله لبنان افزود: عملیات سیل الاقصی برای حفظ محرمانه بودن آن حتی از سایر جناح‌های مقاومت نیز پنهان بود و ما نیز از آن اطلاعی نداشتیم. ایران هیچ گونه قیمومیتی بر جنبش های مقاومت در منطقه اعمال نمی‌کند و نبرد طوفان الاقصی باعث زلزله امنیتی، نظامی، روانی و اخلاقی در اسرائیل شد.

سید حسن نصرالله در ادامه گفت: اسرائیلی‌ها بیش از دیگران به این باور رسیدند که اسرائیل ضعیف‌تر از لانه عنکبوت است. عملیات طوفان الاقصی نتایجی راهبردی در پی خواهد داشت که اثراتی بر زمان حال و آینده رژیم صهیونیستی خواهد داشت. آمریکا بلافاصله به یاری رژیم اشغالگر شتافت تا دوباره سرپا شود و شتاب آمریکا برای حمایت از رژیم صهیونیستی ضعف و ناتوانی این رژیم را به اثبات رساند. اسرائیل تا این لحظه هم با وجود حمایت‌های آمریکا نتوانسته خود را پیدا کند.

هدف دشمن برای نابودی حماس این بار هم محقق نخواهد شد

دبیر حزب الله لبنان به اشتباهات اسرائیل در گذشته اشاره کرد و گفت: دشمن قبلا در سال ۲۰۰۶ اعلام کرد که هدفش نابودی حزب الله است که این هدف هرگز محقق نشد. دشمن صهیونیستی دوباره اشتباهات سال ۲۰۰۶ را تکرار می‌کند که اهدافی بسیار والا و دست نیافتنی برای خود تعیین کرده بود. اتفاقات غزه گویای حماقت اسرائیل است.

آنچه در غزه اتفاق می‌افتد، حماقت و عجز و ناتوانی صهیونیست‌ها را می‌رساند. از ساعات اولیه طوفان الاقصی مشخص بود که این دشمن سرگشته و فراری و گنگ است. به نظر می‌رسد دولت‌های اسرائیل از تاریخ نبرد با گروه‌های لبنانی و فلسطینی درس نگرفته است.

از بزرگترین خطاهای اسرائیلی‌ها آن است که اهداف دست‌نیافتنی را مطرح می‌کنند. اتفاقات غزه نشان از حماقت و بلاهت و ناتوانی اسرائیل دارد.

چیزی که رژیم صهیونیستی خوب بلد است جنایت و نسل کشی است

حسن نصرالله افزود: چیزی که اسرائیل بلد است جنایت و نسل کشی در فلسطین و لبنان است و هدف آنان اراده فرماندهان را تضعیف کند
صحنه‌های آینده در باریکه غزه به آنان می‌گوید که این صحنه‌های زنان و کودکان به دشمنان می‌گوید پایان این نبرد پیروزی غزه است و با این کشتار‌ها و دشمنی‌ها نمی‌توانی به هدفت برسی.

 

آنچه در جبهه لبنان اتفاق می‌افتد، در تاریخ اسرائیل بی‌سابقه است

دبیر کل حزب الله لبنان با نگاهی به تحولات این چندروز در نوار غزه و جنایات رژیم صهیونیستی ادامه داد: اگر به دقت به حوادث و اتفاقات جاری در نواحی مرزی نظر بیاندازیم، می‌بینیم که مسئله‌ای مهم و جدی است. مقاومت اسلامی در لبنان از ۸ اکتبر نبردی واقعی به راه انداخته است که تنها کسانی که واقعاً در مرز حضور دارند، می‌توانند آن را احساس کنند.
 
در هر صورت، به آنچه در مرز‌های لبنان اتفاق می‌افتد، اکتفا نخواهد شد. آنچه در جبهه لبنان اتفاق می‌افتد حتی در جنگ اکتبر هم سابقه نداشته است. عملیات‌های ما در مناطق مرزی ادوات جنگی و نیرو‌ها و تجهیزات دشمن را هدف قرار داد و مقاومت اسلامی لبنان از هشتم اکتبر وارد نبرد طوفان الاقصی شده و این نبرد با نبرد‌های قبلی متفاوت است:
 

سید حسن نصرالله افزود: گفتند ناو‌ها و جنگنده‌های آمریکایی برای مقابله به حزب‌الله به منطقه آمده است. ما را از چه چیزی می‌ترسانید؟ همه گزینه‌های ما در بر دشمن روی میز است.

بزودی زود پیروزی غزه را گرامی میداریم

دبیرکل حزب الله لبنان در پایان از پیروزی غزه در این جنگ گفت و با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری افزود: خداوند صابرین را به پیروزی وعده داده است و خدا از وعده خود خلف وعده نخواهد کرد. هر چه قدر مجاهدت و هزینه جانفشانی بیشتر باشد نشانه اخلاص است که مستحق پیروزی الهی است.

آیت الله خامنه‌ای به ما گفت حزب الله پیروز جنگ (سال ۲۰۰۶) است. چند روز پیش نیز فرمودن غزه و مقاومت قطعا پیروز خواهد شد.  بزودی زود پیروزی غزه را گرامی میداریم.

برچسب ها: سید حسن نصرالله
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین