bato-adv

بازی سپاهان و پرسپولیس لغو می‌شود؟

بازی سپاهان و پرسپولیس لغو می‌شود؟
دو تیم پرسپولیس و سپاهان در حالی فردا در اصفهان رو در روی هم قرار می‌گیرند که شهر اصفهان و بخش‌های زیادی از این استان به دلیل آلودگی هوا تعطیل شده‌اند.
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۷ - ۲۰ آبان ۱۴۰۲

فرارو؛ در آخرین بازی هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فردا دو تیم سپاهان و پرسپولیس در اصفهان به مصاف هم می‌روند. یکی از دیدارهای کلاسیک و پرحاشیه سال‌های اخیر که امسال هم به چند دلیل پرهیجان و سر و صدا قرار است برگزار شود.

به گزارش فرارو، دو تیم پرسپولیس و سپاهان در حالی این ساعت‌ها را در ارودی پیش از بازی سپری می‌کنند که در آخرین ساعات امروز خبر رسید که مدارس اصفهان و برخی از شهرهای این استان تعطیل شده‌اند.

دلیل این تصمیم بالا بودن میزالن آلاینده‌ها در هوای اصفهان عنوان شده و توصیه شده گروه‌های آسیب‌پذیر در روز آینده بیرون نیایند.

با تصویب کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان، کلاس‌های درسی در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس در مناطق شش گانه شهر اصفهان و نواحی و مناطق آموزش و پرورش خمینی شهر، فلاورجان، شاهین شهر، زرین شهر، مبارکه، نجف آباد، پیربکران، فولادشهر و برخوار در روز یکشنبه ۲۱ آبان ماه تعطیل است.

منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اعلام این خبر گفت: با توجه به تداوم پایداری و سکون مطلق جو، انباشت غلظت آلاینده‌ها همراه با کاهش کیفیت هوا، جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای اصفهان مجدداً برگزار شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: شهروندان از انجام فعالیت‌های ورزشی در فضاهای باز و حضور در هسته‌های مرکزی و پرترافیک شهرها اجتناب کرده و همچنین گروه های آسیب پذیر توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

منصور شیشه‌فروش در ادامه گفت: کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار به صورت مستمر در استانداری اصفهان فعال است و با جمع‌بندی گزارش‌های زیست محیطی، پیش بینی‌های جوی و بهداشت و سلامت، متناسب با شرایط برای روزهای آینده تصمیم خواهد گرفت و بر اجرای دقیق مصوبات نیز نظارت خواهد نمود.

آنچنان که از اطلاع‌رسانی استانداری اصفهان برمی‌آید انجام فعالیت‌های ورزشی در روز آینده خطرناک است با این حساب احتمالا باید منتظر دستوری در خصوص تعیین تکلیف بازی پرسپولیس و سپاهان باشیم.

احتمالا در جلسه فردا درباره سرنوشت بازی این دو تیم تصمیم‌گیری می‌شود. پرسپولیس و سپاهان در شرایط فعلی به دلیل حضور در لیگ قهرمانان آسیا هر کدام یک بازی معوقه دارند و در صورت تعویق این بازی هم شرایط آنها در ادامه لیگ برای برگزاری بازی‌ها پیجیده خواهد شد. 

 

 

 

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین