bato-adv

(عکس) آخرین وضعیت جدول لیگ برتر؛ صدر آبی ماند

(عکس) آخرین وضعیت جدول لیگ برتر؛ صدر آبی ماند
استقلال تهران با یک یازی حساب شده تراکتور را در آزادی با دو گل از پیش رو برداشت و صدرنشسن لیگ باقی ماند.
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۷ - ۲۰ آبان ۱۴۰۲

فرارو؛ هفته دهم رقابت‌های فوتبال هفته دیدار بزرگان و مدعیان است. امروز استقلال در آزادی با تراکتور دیدار کرد و فردا هم سپاهان در اصفهان میزبان پرسپولیس است.

به گزارش فرارو، استقلالی ها که چند هفته ای است به صدر رسیده اند بعد از تساوی هفته پیش برابر شمس آذر با انگیزه حقظ صدر به دیدار تراکتور آمدند. حرف‌های پیش از بازی خمز، سرمربی تراکتور درباره تاثیر داوری در نتایج استقلال هم انگیزه‌ای برای این تیم شد تا نمایش بهتری داشته باشد.

در نهایت شاگردان جواد نکونام با یک بازی حساب شده با نتیجه ۲-۰ تراکتور را شکست دادند. نکته جالب این بازی گلزنی گوستاوو بلانکو در اولین نمایش فیکس خود در استقلال بود. مهاجم آرژانتینی که دیر به جمع آبی پوشان اضافه شده بود دو هفته به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد و در نهایت امروز فرصت بازی از ابتدا را پیدا کرد که نمایش قابل قبولی هم داشت و علاوه بر گل حضور موثری در زمین داشت.

در دیگر بازی امروز هوادار در آبادان صننع نفت را شکست داد. روز گذشته هم چهار بازی برگزار شد. نتایج هفته دهم تا ایجای کار به شرح زیر است:

جمعه 19 آبان
گل گهرسیرجان ۲ - ۰ مس رفسنجان
پیکان ۱ - ۱ شمس آذر قزوین
ملوان ۱ - ۱ استقلال خوزستان
فولاد ۱ - ۰ آلومینیوم اراک

شنبه ۲۰ آبان
صنعت نفت آبادان ۰ - ۲ هوادار
استقلال ۲ - ۰ تراکتور

فردا هم دو دیدار برگزار می‌شود که تیم‌های نساجی مازندران و ذوب آهن اصفهان از ساعت ۱۵:۰۰ در قائمشهر به مصاف هم می‌روند و پرسپولیس و سپاهان هم از ساعت ۱۶:۳۰ در اصفهان دیدار می‌کنند.

جدول لیگ برتر تا اینجای کار به شرح زیر است:

(عکس) آخرین وضعیت جدول لیگ برتر؛ صدر آبی ماند

 

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین