bato-adv

سپاهان پرسپولیس را وارد بحران کرد

سپاهان پرسپولیس را وارد بحران کرد
سپاهان اصفهان برنده نبرد حساس هفته دهم شد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۶ - ۲۱ آبان ۱۴۰۲

فرارو؛ آخرین دیدار هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر با پیروزی سپاهان برابر پرسپولیس همراه بود. شاگردان ژوزه مواریس در این دیدار با نتیجه ۱-۰ از سد حریف‌شان گذشتند.

به گزارش فرارو، پرسپولیس تهران چهارمین بازی پیاپی بدون پیروزی‌اش را پشت سر گذاشت. آخرین بار آنها دوم آبان ماه در لیگ قهرمانان آسیا و با پیروزی برابر استقلال تاجیکستان طعم برد را چشیدند. بعد از آن برابر ملوان و صنعت نفت در لیگ مساوی کردند و در تاجیکستان هم نتوانستند نتیجه‌ای بهتر از تساوی مقابل استقلال این کشور به دست بیاورند. چهارمین بازی این تیم هم با ناکامی تمام و شکست یک بر صفر برابر رقیب‌ دیرینه‌شان، سپاهان همراه بود. 

با این نتیجه پرسپولیسی‌ها ضمن فاصله ۵ امتیازی با استقلال صدر نشین جایگاه دومی را هم به ذوب‌آهن واگذر کرده و در رده سوم جدول جای می‌گیرند.

گزارش بازی

سپاهان یک- پرسپولیس صفر
زمان: شنبه، ساعت ۱۶:۳۰

مکان: ورزشگاه نقش جهان

گل‌ها: رضا اسدی (۷۰) برای سپاهان

کارت زرد: شهاب زاهدی (دوبار) (پرسپولیس) - محمد قربانی، رامین رضاییان و ژوزه مورایس (سپاهان)

کارت قرمز: شهاب زاهدی (دو کارت زرد)

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، هادی محمدی، رضا اسدی، محمد کریمی، رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده، میلاد زکی‌پور، محمد دانشگر، محمد قربانی، محمدجواد حسین‌نژاد و احسان پهلوان (شهریار مغانلو).

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی‌زادگان، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر، میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی (وحدت هنانوف)، مهدی ترابی (امید عالیشاه)، محمد عمری و شهاب زاهدی.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین