bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۶۸۴۲۱۰

رضا پهلوی دستور اخراج مسعود بهنود از بی بی سی را داد؟

رضا پهلوی دستور اخراج مسعود بهنود از بی بی سی را داد؟
مسعود بهنود اخیراً در یک فایل صوتی لورفته گفته بود: رضا پهلوی اندازه یک گاو مهربون هم نمی‌فهمه و مردم ایران مثل خر افتاده‌اند دنبال او.
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۰ - ۲۸ آبان ۱۴۰۲

روزنامه جوان نوشت: بی‌بی‌سی در یک ماه اخیر چهره بی‌ناموس و خشنی از خود در حمایت از اسرائیل به نمایش گذاشت. اسرائیلی که موشه‌دایان گفته بود «اسرائیل باید مثل یک سگ دیوانه باشد، آن‌قدر خطرناک که اذیت نشود و عذاب نبیند» و بی‌بی‌سی فارسی نیز دقیقاً مثل همین سگ دیوانه شده بود.

این ویژگی کافی بود تا امثال بهنود که شخصیت انسان‌دوستی از خود بروز می‌دهد در این وانفسا‌ها با منع و اخراج مواجه شود و اسم آن را بگذارند «جدایی خودخواسته بهنود از شبکه».

اما برای اخراج بهنود فقط سگ هار دیوانه‌بودن کافی نبود. او اخیراً در یک فایل صوتی لورفته گفته بود: «رضا پهلوی اندازه یک گاو مهربون هم نمی‌فهمه و مردم ایران مثل خر افتاده‌اند دنبال او».

این هم می‌تواند دلیلی بر اخراج او باشد و این را به حساب لگدی که از آن گاو مهربون خورده است، بگذاریم. البته نه به این معنا که شبکه لندنی از خرخواندن مردم ایران متأثر شده یا از گاو خواندن رضا پهلوی. مشخص است که انگلیسی‌ها مشکلی با این تعابیر ندارند، فقط از این‌جهت که آن حرف‌ها نشان می‌داد بدنه بی بی سی یک مشت مرده متحرک جلوی دوربین هستند که برای ماهی چندهزار پوند دستمزد حاضرند شرافت و وجدان انسانی خود را بفروشند!

برچسب ها: مسعود بهنود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
بهنود قبل از این حرف ها اخراج شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
بهنود میتونه بیاد صدا و سیما
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
چیزی فراتر از توهم
اولا بی بی سی چه در بخش فارسی و عربی و چه BBC WORLD طی یک ماه گذشته و به ویژه بعد از شروع حمله زمینی به غزه شمشمیر را از رو برای اسرائیل بسته و صادقانه در حال انعکاس جنایات اسرائیله
ثانیا بی بی سی شبکه های نامحترم ایران نیستن که با یک چشمک یا پیام افراد رو بندازن بیرون. اگه پایبند به اصول حرفه ای نبودن که میشدن مثل شما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
بیبسی دیگه همه میدونندطرف کیه!!!! بی بی سی مطیع اصلاح طلبان هست
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۴
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین