bato-adv

ترکیب پرسپولیس مقابل استقلال اعلام شد

ترکیب پرسپولیس مقابل استقلال اعلام شد
پرسپولیس و استقلال با انگیزه‌هایی متفاوت آماده دربی می‌شوند.
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۱ - ۲۳ آذر ۱۴۰۲

این دیدار معوقه از هفته پنجم در شرایطی امروز برگزار خواهد شد که پرسپولیس بعد از چند بازی بدون برد، مقابل هوادار توانست رنگ سه امتیاز را ببیند و امیدوار است برنده دربی هم باشد تا به یک‌امتیازی استقلال در جدول برسد و از طرف دیگر، با روحیه‌ای بسیار خوب، لیگ را ادامه دهد.

آنطرف میدان هم استقلال که بعد از برتری مقابل تراکتور، در دو بازی آخرش پیروز نشده، به دنبال این است که بعد از مدتها، رقیب سنتی را در دربی شکست دهد تا تداوم صدرنشینی این تیم، با یک اتفاق ویژه همراه باشد.

اتفاق ویژه: این اولین باری است که دربی با حضور بانوان طرفدار دو تیم برگزار خواهد شد. اتفاقی که قطعا جذابیت دربی را چند برابر خواهد کرد

چهره ویژه: بدون شک مهدی هاشمی‌نسب. طی چند سال گذشته که او به ورزشگاه آزادی آمده، با هواداران پرسپولیس و حتی اعضای کادر فنی این تیم به مشکل خورده و حالا که او قرار است اولین دربی‌اش را به عنوان مربی تجربه کند، قطعا باید منتظر یک روز جنجالی در ورزشگاه آزادی باشیم.

نتیجه هفته گذشته: پرسپولیس با یک گل هوادار را شکست داد و دیدار استقلال و فولاد با تساوی بدون گل به پایان رسید.

وضعیت در جدول: پرسپولیس ۲۰ امتیازی در رده چهارم قرار دارد و استقلال ۲۴ امتیازی، صدرنشین لیگ است.

پنجشنبه ۲۳ آذر

معوقه هفته پنجم لیگ برتر

پرسپولیس – استقلال، ساعت ۱۶:۱۵

ورزشگاه آزادی

ترکیب پرسپولیس

علیرضا بیرانوند،  گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی‌زادگان،  علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر،  مسعود ریگی،  میلاد سرلک،  سروش رفیعی،  سعید صادقی،  مهدی ترابی،  شهاب زاهدی

برچسب ها: پرسپولیس
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین