bato-adv
کد خبر: ۶۹۴۶۷۹

خاتمی در جلسه مشاوران حلقه اولی در مورد جلسه با رهبری چه گفت؟

خاتمی در جلسه مشاوران حلقه اولی در مورد جلسه با رهبری چه گفت؟
خاطرات سال ۱۳۷۹ هاشمی رفسنجانی روایت دست اول از سالی پرالتهاب و پرحادثه است.
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۹ - ۰۶ دی ۱۴۰۲

خاطرات سال ۱۳۷۹ هاشمی رفسنجانی روایت دست اول از سالی پرالتهاب و پرحادثه است. هاشمی رفسنجانی ششم دی در مورد دیدار با رهبری، محسن رضایی و اخبار بین‌الملل نوشته‌است.

متن کامل خاطرات هاشمی رفسنجانی را می‌خوانید:

پیش از ظهر آقای [محسن]رضایی، [دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام]آمد. در مورد ترتیب در دستور قراردادن مصوبات برگشتشده مجلس از شورای نگهبان، کسب تکلیف کرد و گفت، هنوز تصمیم نگرفته در انتخابات [ریاست‌جمهوری]شرکت کند و از اینکه شایع شده که به خواست دوم خردادی‌ها، درصدد نامزدشدن است، ناراحت است.

عصر به دفتر رهبری رفتم. افطار میهمان ایشان بودم. گفتند، آقای خاتمی، [رئیس‌جمهور]، بعد از حمله به افراطیون چپ در دانشگاه، از ایشان خواسته که متقابلاً به افراطیون راست اخطار بدهند که جواب مساعدی نگرفته است. قبلاً آقای حسین مرعشی گفته بود که آقای خاتمی، در جلسه مشاوران حلقه‌اولی خود، از این جواب رهبری اظهار ناراحتی کرده و تردیدش در نامزدشدن بیشتر شده است.

در مورد خاطرات آیت‌الله منتظری و دادگاه‌ها و مشکلات جامعه هم صحبت‌کردیم. احساس کمر درد دارند و گفتند، اگر شدید شود، ممکن است، فردا نتوانند به نماز عید فطر بروند و از من خواستند، آمادگی داشته باشم که درصورت عدم حضور، نماز عید را اقامه کنم. از خطبه اول نماز جمعه گذشته من، تمجید کردند و گفتند، مطالب مهمی داشت.

در چین، در اثر یک آتش‌سوزی کم‌سابقه، بیش از ۳۰۰ نفرکشته شده‌اند و در استرالیا، با غرق‌شدن دو قایق، صحبت از تلف‌شدن ۱۵۰ ایرانی مهاجر است. در ترکیه، قانون عفو عمومی زندانیان، تصویب نشده و اعتصاب غذای طولانی زندانیان ادامه دارد.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین