bato-adv
کد خبر: ۷۳۰۰۳۲

محمد مهاجری: نگذارید، قصه آقای صدیقی، استخوان لای زخم بماند

محمد مهاجری: نگذارید، قصه آقای صدیقی، استخوان لای زخم بماند
«به عنوان یک علاقمند به روحانیت و معتقد به حفظ شان و جایگاه آن و مهمتر بازگشت مرجعیت این طبقه برای مردم، انتظار دارم موضوع آقای صدیقی استخوان لای زخم نماند. اگر رفتار او صحیح، قابل دفاع و بدون خدشه است، صراحتا اعلام و ابهامات جامعه برطرف شود. در غیراین صورت، توقع جامعه مبنی بر برخورد بدون تبعیض با ایشان عملی گردد.»
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۶ - ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

محمد مهاجری فعال اصولگرا در کانال تلگرامی خود مطلبی منتشر کرد.

این فعال سیاسی نوشت: 

حضرات بزرگان محترم روحانیت

سلام علیکم

تصور می‌شد، عملیات "وعده صادق" علیه رژیم‌صهیونیستی و نیز آغاز مجدد فعالیت گشت‌ارشاد (با نام جدید طرح نور) بتواند اتفاق پیش‌آمده در یکی دوماه اخیر در باره جناب آقای کاظم‌صدیقی را به محاق ببرد و به فراموش بسپارد.

گواهی می‌دهم هر روز با افراد متعددی درخیابانها، فروشگاه‌ها، وسایل نقلیه بخصوص مترو مواجه می‌شوم که در باره دو سه موضوع اظهارنظر یا پرسش می‌کنند. این بدان معناست که قضیه از نگاه افکارعمومی نه تنها تمام نشده، بلکه، چون شفافیت کامل در آن صورت نگرفته، فضایی از بدبینی را حفظ کرده است.

به عنوان یک علاقمند به روحانیت و معتقد به حفظ شان و جایگاه آن و مهمتر بازگشت مرجعیت این طبقه برای مردم، انتظار دارم موضوع آقای صدیقی استخوان لای زخم نماند. اگر رفتار او صحیح، قابل دفاع و بدون خدشه است، صراحتا اعلام و ابهامات جامعه برطرف شود. در غیراین صورت، توقع جامعه مبنی بر برخورد بدون تبعیض با ایشان عملی گردد.

توجه به عبارت مشهور "حسنات الابرار، سیئات المقربین" اقتضا دارد که مواجهه با اشتباهات کوچک عناصری که تابلو نظام به شمار می‌روند، سخت باشد تا امید و اطمینان مردم افزایش یابد.

متاسفانه حضور آقای صدیقی در نمازجمعه، سوءتفاهم‌های موجود را افزایش داد و بیم آن می‌رود این دمل چرکین سربسته بماند و بعد‌ها خدای ناکرده عواقبش دامنگیر همه روحانیت (که قطعا بسیاری از آن‌ها از آن دفاع نمی‌کنند) شود.

آنچه نوشته شد صرفا گزارشی از حرف‌های شفاف مردم کوچه و بازار است. چشم بستن برواقعیت، واقعیت را از بین نمی‌برد بلکه دیر یا زود، روی تلخ خود را نشان می‌دهد.

والامر الیکم

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین