bato-adv

مدیرعامل سپاهان: مورایس می‌خواهد از ایران برود

مدیرعامل سپاهان: مورایس می‌خواهد از ایران برود
مدیرعامل سپاهان خبر از احتمال جدایی سرمربی پرتغالی تیم داد و گفت : مورایس می‌خواهد از ایران برود.
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۷ - ۱۱ دی ۱۴۰۲

منوچهر نیکفر مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان بعد از شکست یک بر صفر مقابل شمس آذر قزوین در مورد احتمال جدایی مورایس اظهار داشت: آقای مورایس بعد از بازی پیش من آمد و گفت بعد از دادن 4 امتیاز که ما با شایستگی آن را در زمین مسابقه گرفته بودیم، در دو مسابقه اخیر داوری‌های جهت‌دار 6 امتیاز از تیم ما گرفتند. ادامه اتفاقات عجیب لیگ برتر و به ویژه داوری‌های جنجالی بالاخره توانسته یکی از آرام‌ترین مربیانی که در طول تاریخ به فوتبال ایران آمده را هم اینطور عصبانی کند.

منوچهر نیکفر ادامه داد: من فکر نمی‌کردم شرایط در لیگ ایران این‌چنین ناعادلانه پیش برود! کاری که من بلدم بازی‌های داخل زمین است و بازی‌های پشت پرده و خارج از زمین را بلد نیستم. واقعا نمی‌توانم درک کنم چه اتفاقاتی در حال رقم خوردن است، اما بازی امروز و اتفاقاتی که در بازی با گل‌گهر رخ دادند را نمی‌توانیم در طبقه‌بندی مسائل طبیعی فوتبال بگنجانیم.

مدیرعامل سپاهان درباره اینکه آیا اجازه جدایی به مورایس می‌دهد یا خیر، بیان کرد: ما در حال مذاکره با ایشان هستیم و تلاش می‌کنیم او را آرام کنیم. ولی آقای مورایس خیلی مصر به جدایی هستند و به نظرم با توجه به اتفاقاتی که طی این ماه‌ها تجربه کرده‌اند، حق هم دارند.

برچسب ها: سپاهان اصفهان
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین