bato-adv

انتقاد بازیکن سپاهان از اظهارات مدیرعامل استقلال

انتقاد بازیکن سپاهان از اظهارات مدیرعامل استقلال
بازیکن تیم فوتبال سپاهان پس از شکست برابر شمس آذر گفت اگر مدیرعامل استقلال راجع به مساله‌ای خارج از استقلال صحبت می‌کند باید با ارائه سند و مدرک باشد.
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۳ - ۱۱ دی ۱۴۰۲

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در هفته پانزدهم و پایانی نیم فصل اول لیگ برتر امروز دوشنبه میهمان شمس آذر قزوین بود و با نتیجه یک بر صفر از حریف خود شکست خورد تا شانس صعود به رده اول جدول را از دست بدهد.

رضا اسدی بازیکن تیم فوتبال سپاهان پس از این شکست در جمع خبرنگاران حاضر شد و با این پرسش صحبت‌های خود را آغاز کرد: آقای خطیر مسوول باشگاه استقلال هستند. درست است؟ اسدی سپس ادامه داد: اول از همه ایشان می‌توانند در خصوص مسایل استقلال صحبت کنند و دوم اینکه اگر صحبتی می‌کنند باید با سند و مدرک باشد. زمانی برنامه‌ی خوبی به اسم «نود» پخش می‌شد که هر کسی که می‌خواست روی خط این برنامه می‌آمد و طبق سند و مدرک صحبت می‌کرد و راجع به قرارداد‌ها یا مبالغ آن‌ها حرف می‌زد.

وی در ادامه در خصوص محرومیتش در دیدار با گل گهر و صدور مجوزش در بازی با شمس آذر گفت: دلیل محرومیت من در دیدار با گل گهر به دلیل اخراج برابر آلومینیوم بود و مشکل قراردادی داشتم و امروز صبح قرار داد را اصلاح کردیم و به فدراسیون فوتبال ارسال کردیم.

در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا به راحتی از مبلغ قراردادش گذشته است گفت: باشگاه سپاهان پولی خارج از قرار داد به بازیکنان نمی‌دهد و ما هم از این طرفداران نداریم که بخواهد خارج از باشگاه به ما پول بدهد.

سپس در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه او قبلاً در تیمی بوده است که هوادار متمول داشته است و آیا چنین هزینه‌هایی را دیده است پاسخ داد: من حرف خاصی ندارم و فقط می‌توانم بخندم. شما و من و خیلی‌های دیگر از این مساله خبر دارند.

او سپس در انتقاد از اهالی رسانه گفت: من از اهالی رسانه گله دارم. برای من خیلی مهم است که در جا‌هایی هوادار نباشید و به پیشرفت فوتبال کمک کنید. من اگر بیشتر از این صحبت کنم محروم می‌شود، اما از شما که در بخش رسانه هستید انتظار دارم که به ما کمک کنید و صحبت کنید.

برچسب ها: سپاهان اصفهان
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین