bato-adv
کد خبر: ۷۰۷۷۲۴

امام جمعه گرگان: قهر با انتخابات مشکل را حل نمی‌کند

امام جمعه گرگان: قهر با انتخابات مشکل را حل نمی‌کند
«قهر با صندوق و انتخابات راه حل رفع مشکلات نیست و تنها باعث می‌شود دشمنان برای آسیب به مردم و کشور جسورتر شوند.»
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۶ - ۲۰ بهمن ۱۴۰۲

نماینده، ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان با اشاره به اینکه برای حل مشکلات و رفع گلایه‌ها باید سر صندوق‌های رای آمد، گفت: قهر با انتخابات چاره حل مشکلات نیست.

به گزارش ایسنا، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه‌های سیاسی و عبادی نماز جمعه شهر گرگان با دعوت خود و همگان به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: ورع و تقوا سپر ایمنی انسان‌ها در برابر انحرافات و کژی هاست و تنها راه رسیدن به رضوان الهی نیز همین مسیر است.

وی با بیان اینکه ماه رجب در حال پایان یافتن و شعبان المعظم در پیش روی ماست، افزود: ماه سراسر شادی و سرور شعبان فرصت خودسازی و تزکیه نفس برای ورود به رمضان و ماه مهمانی خداست.

نماینده، ولی فقیه و امام جمعه گرگان با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر مسئولان و اقشار مختلف مردم بر لزوم حماسه آفرینی مردم در انتخابات تأکید کردند، ادامه داد: انتخابات عرصه بروز و ظهور اراده مردم است و هر کس به این کشور و آبادانی آن می‌اندیشد باید در این انتخابات شرکت کند.

نورمفیدی راه حل رفع مشکلات را همدلی و تلاش برای فائق آمدن بر مشکلات توسط مسئولان دانست و گفت: قهر با صندوق و انتخابات راه حل رفع مشکلات نیست و تنها باعث می‌شود دشمنان برای آسیب به مردم و کشور جسورتر شوند.

وی استان گلستان را یکی از استان‌های نمونه در حماسه‌آفرینی و حضور در انتخابات دانست و گفت: این مهم با حضور و همدلی همه اقوام و مذاهب در استان در یک وحدت و اتحاد مثال‌زدنی عملی شده است.

امام جمعه گرگان با تاکید بر اینکه ۲۲ بهمن بستر تمرین بزرگ برای حضور حماسی در انتخابات آتی است، اضافه کرد: بدون شک در این روز همگان تجلی وحدت و همدلی مردم را شاهد خواهند بود.

برچسب ها: انتخابات 22 بهمن
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین