bato-adv
کد خبر: ۷۱۰۸۷۹

آگهی مزایده عمومی شماره ۱۳۱-۱۱/۱۴۰۲ ت (نوبت اول)

آگهی مزایده عمومی شماره ۱۳۱-۱۱/۱۴۰۲ ت (نوبت اول)
علاقمندان شرکت در مزایده می‌بایست جهت دریافت اسناد و همچنین جهت ثبت نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی با شماره ۱۴۵۶ تماس حاصل نمایند و یا به آدرس اینترنتی www.setadiran.ir مراجعه نمایند.
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۳ - ۰۱ اسفند ۱۴۰۲

شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در نظر دارد مزایده عمومی " فروش ۳۹ تن کلوخه و ۱۲ تن خاکه فروکروم پرکربن تولیدی مجتمع فروکروم جغتای در ۲ پارتی جداگانه" را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به شماره ثبت ستاد ۱۰۰۲۰۰۱۰۲۸۰۰۰۰۳۲ و با جزئیات مندرج در اسناد مزایده با تضمین شرکت در مزایده برای پارتی اول به شماره ۱۱۰۲۰۰۱۰۲۸۰۰۰۱۱۷ به مبلغ ۹۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال (نهصد و پنجاه میلیون) ریال، برای پارتی دوم به شماره ۱۱۰۲۰۰۱۰۲۸۰۰۰۱۱۸ به مبلغ ۳۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال (سیصد میلیون) ریال، برگزار نماید. تاریخ انتشار مزایده در سامانه ساعت ۱۰ صبح مورخ ۳۰/۱۱/۱۴۰۲ و مهلت زمانی دریافت اسناد مزایده از سایت تا ساعت ۱۷ مورخ ۰۹/۱۲/۱۴۰۲ و مهلت زمان ارائه پیشنهادات حداکثر تا ساعت ۱۷ روز شنبه مورخ ۱۹/۱۲/۱۴۰۲ می باشد.

علاقمندان شرکت در مزایده می‌بایست جهت دریافت اسناد و همچنین جهت ثبت نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی با شماره ۱۴۵۶ تماس حاصل نمایند و یا به آدرس اینترنتی www.setadiran.ir مراجعه نمایند. ضمنا جلسه بازگشایی پاکات صبح روز سه شنبه مورخ ۲۰/۱۲/۱۴۰۲ برگزار می‌گردد.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو