bato-adv
کد خبر: ۷۱۱۰۶۷

پیش‌بینی کیهان از رقابت‌های انتخاباتی: انتخابات مجلس پرشور و گرم خواهد بود

پیش‌بینی کیهان از رقابت‌های انتخاباتی: انتخابات مجلس پرشور و گرم خواهد بود
«در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی، در مقایسه با دوره قبلی انتخابات مجلس، تعداد داوطلبان تایید صلاحیت شده بیش از ۲ برابر افزایش یافته است. رقابت ۵۱ نامزد برای هر صندلی نمایندگی مجلس و تایید ۷۳ درصد داوطلبان و افزایش بیش از ۲ برابری تعداد تایید صلاحیت‌شدگان، از انتخاباتی پرشور و گرم حکایت دارد.»
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۵ - ۰۲ اسفند ۱۴۰۲

روزنامه کیهان پیش‌بینی کرد که انتخابات مجلس پرشور باشد.

این روزنامه نوشت: در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی، در مقایسه با دوره قبلی انتخابات مجلس، تعداد داوطلبان تایید صلاحیت شده بیش از ۲ برابر افزایش یافته است. رقابت ۵۱ نامزد برای هر صندلی نمایندگی مجلس و تایید ۷۳ درصد داوطلبان و افزایش بیش از ۲ برابری تعداد تایید صلاحیت‌شدگان، از انتخاباتی پرشور و گرم حکایت دارد.

این روزنامه افزوده است: انتخابات در ایران به معنای «هر نفر یک رأی» است. چیزی که در بسیاری از کشور‌های جهان، از جمله برخی کشور‌های حوزه خلیج‌فارس و همچنین آمریکا اصلا معنایی ندارد. واقعیت این است که ملت ایران در کلیت خود به آرمان‌های انقلاب اسلامی و خط کلی و گفتمان انقلاب و چارچوب ساختاری نظام جمهوری اسلامی معتقد و متعهد است. اگرچه برخی سوء‌مدیریت‌ها و ناکارآمدی‌ها و مشکلات به‌وجود آمده در عرصة اقتصادی ناخشنودی‌ها و دلسردی‌هایی ایجاد کرده است، اما با این‌حال اکثریت ملت ایران همچنان معتقد و متعهد به نظام و گفتمان انقلاب است و تحقق خواست‌ها و مطالبات خود را در چارچوب این نظام دنبال می‌کند

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین