bato-adv
کد خبر: ۷۱۳۴۲۶

(ویدیو) علی مطهری: رقیب اصلیِ ما فهرست شورای ائتلاف و قالیباف است

(ویدیو) علی مطهری: رقیب اصلیِ ما فهرست شورای ائتلاف و قالیباف است
علی مطهری به‌عنوان سرلیست فهرست صدای ملت، اصلی‌ترین رقیبش، در فهرست‌های اصول‌گرایان را، فهرست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب یا همان لیست آقای قالیباف اعلام کرد.
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۶ - ۰۹ اسفند ۱۴۰۲

علی مطهری نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و سرلیست فهرست انتخاباتی صدای ملت، در پاسخ به این سوال که رقیب لیست صدای ملت کدام فهرست است گفت: رقیب فهرست ما سایر فهرست‌هاست از سمت اصولگرایان هم چندین فهرست انتشار پیدا کرده است.

به گزارش فارس، وی افزود:، ولی اصلی‌ترین رقیب ما، در فهرست‌های اصولگرایان، فهرست شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب و یا همان لیست آقای قالیباف است. وی در ادامه گفت: مشهور‌ترین لیست همین فهرست است و در کنارش هم چند لیست دیگر هم هست و این‌ها هم همان مشی اصول گرایی را دارند. مطهری در پایان گفت: فهرست ما در صدای ملت وابسته به این دسته بندی‌های اصول گرا و اصلاح طلب نیست و ما از همه گروه‌های اصلاحات و اعتدالی و اصول گرایی در فهرست مان داریم.

مطهری در ادامه پاسخ به این سوال که ترکیب مجلس آینده چگونه خواهد بود بود، گفت: گزارش‌هایی مبنی بر این موضوع وجود دارد که حدود ۱۰۰ کاندیدای هم سو با جریان ما در کل کشور وجود دارد. وی در ادامه گفت: همه این مسائل مربوط به بعد انتخابات می‌شود و الان نمی‌شود دقیق نظر داد که ترکیب مجلس بعدی چگونه خواهد بود و ریاست مجلس بعدی چه کسی خواهد بود.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین