bato-adv
کد خبر: ۷۱۵۸۹۱
در یک برنامه تلویزیونی مطرح شد

(ویدئو) انتقاد از حداد عادل؛ حمله به علی کریمی و خانم بازیگر روی آنتن زنده

(ویدئو) انتقاد از حداد عادل؛ حمله به علی کریمی و خانم بازیگر روی آنتن زنده
«آقای حدادعادل فرد محترم، اهل فرهنگ و فلسفه، اما آقای حداد نیروی سیاسی نیست و نمی‌تواند امر سیاسی را پیش ببرد.»
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۳ - ۱۷ اسفند ۱۴۰۲

پرویز امینی، تحلیل گر سیاسی در خصوص انتخابات گفت: «نیروی سیاسی فقط در سازمان حزبی ساخته می‌شود. اگر امر سیاسی را قبول نکردیم و به سمت مشارکت‌زدایی و سیاست‌زدایی رفتیم، امر سیاسی آن وقت معطل ما نمی‌شود؛ اپوزیسیون ما می‌شود در حد علی کریمی و آن خانم بازیگر! در داخل هم ما به ازای همین شرایط ساخته می‌شود و بی‌ربط‌ترین افراد به سیاست عهده‌دار امر سیاست می‌شوند.»

به گزارش فرهیختگان آنلاین، وی با انتقاد از ورود افراد بی ربط به سیاست در این رابطه گفت: «من احساس شرم کردم وقتی دیدم کسی در سطح پر دیسیبلین‌ترین مقام جمهوری اسلامی که وزیر اسبق خارجه بوده و آمده سوگندنامه کسی را می‌خواند که همان اندازه که او به سیاست بی‌ربط است، سیاست به او بی‌ربط است. آقای حدادعادل نیز فرد محترم، اهل فرهنگ و فلسفه است، اما آقای حداد نیروی سیاسی نیست و نمی‌تواند امر سیاسی را پیش ببرد.»

وی در خصوص ابهام لیست‌ها درانتخابات اخیر گفت: «هیچ نیروی تثبیت شده با دکترین سیاسی نداریم. این لیست‌ها در ایام تبلیغات انتخابات فاقد شعار و ایده بود و تشخیص آن برای افراد عادی سخت بود. کمکی که حدادعادل در روز‌های آخر انتخابات هفته پیش کرد؛ یک رقابت سیاسی در دوگانه چنار و پاجوش درست کرد.»

وی ضمن اشاره به نبود فضای رقابتی گفت: «رقابت سیاسی بسیار کمرنگ است؛ نیرو‌های سیاسی درون ساختار باید تنوع داشته باشند. امکان رقابت سیاسی با وجود دکترین‌های مختلف و در چهارچوب درست میتواند واقعیت مشارکت ۴۲ درصدی را به حالت نرمال تغییر دهد.»

 
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین