bato-adv
کد خبر: ۷۱۶۳۴۵

زمانی که امیرحسین ثابتی به زندان محکوم شده بود

زمانی که امیرحسین ثابتی به زندان محکوم شده بود
امیرحسین ثابتی مسئول اسبق سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران که در پی شکایت دادستان تهران به دادگاه احضار شده بود، پس از بررسی دادگاه انقلاب اسلامی به ۹۱ روز حبس تعزیری محکوم شد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۳ - ۱۹ اسفند ۱۴۰۲

امیر حسین ثابتی منفرد که در انتخابات مجلس دوازدهم به عنوان نفر دوم تهران وارد مجلس می‌شود، در سال ۱۳۹۱ به دلیل انتقاد از مجلسی‌ها، به حبس محکوم شده بود! آن زمان، عباس جعفری دولت آبادی دادستان تهران بود. امیدواریم کسی که طعم تلخ محکومیت به خاطر انتقاد را چشیده است، در مجلس کاری ویژه برای توسعه آزادی بیان انجام دهد.

به گزارش عصر ایران، این خبر خبرگزاری فارس از آن روزهاست: امیرحسین ثابتی مسئول اسبق سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران که در پی شکایت دادستان تهران به دادگاه احضار شده بود، پس از بررسی دادگاه انقلاب اسلامی به ۹۱ روز حبس تعزیری محکوم شد.

امیرحسین ثابتی مسئول اسبق سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران که در پی شکایت دادستان تهران به دادگاه احضار شده بود، پس از بررسی دادگاه ۱۰۵۷ به ۹۱ روز حبس تعزیری محکوم شد.

بر اساس این گزارش، اجرای این حکم با رعایت ماده ۲۵ قانون مجازات اسلامی به مدت دو سال به حالت تعلیق در آمده است.

گفتنی است، پس از تصویب طرح وقف اموال دانشگاه آزاد در مجلس هشتم شورای اسلامی، در تیرماه ۸۹ مطلبی انتقادی از امیرحسین ثابتی در یک وبلاگ منتشر شد که در آن، مسئول اسبق سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران طراحان مصوبه وقف اموال دانشگاه آزاد، مجلس هشتم و علی لاریجانی را "جاسبی‌گرا" خطاب کرده بود.

پس از انتشار این مطلب انتقادی، دادستانی تهران با طرح اینکه عنوان"جاسبی‌گرا" از مصادیق نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی است، از این فعال دانشجویی شکایت کرد.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین