bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۸۰۷۷۳

حمله اشرار برای ربودن دختران دو خانواده

تاریخ انتشار: ۱۲:۴۸ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۰


 هفته گذشته مردی با حضور در شعبه 9 بازپرسی دادسرای ناحیه 5 تهران، از 6 عضو یك باند شرارت به اتهام سوءقصد به جان خود و دختر جوانش شكایت كرد.
 
به گزارش جام جم، شاكی به بازپرس شوكت گفت: «از چندی پیش مردی تلفنی برای من و خانواده‌ام ایجاد مزاحمت می‌كرد و با تهدید از من پول می‌خواست و می‌گفت در غیر این صورت دختر جوانم را می‌رباید و دیگر اعضای خانواده ام را نیز می‌كشد.»

شاكی اضافه كرد: «درپی مزاحمت‌های تلفنی، با حضور در مركز پلیس تهران از مرد مزاحم شكایت كردم.ماموران پس از مدتی مخفیگاه او را در منطقه باغ‌فیض تهران شناسایی كردند و قصد دستگیری‌اش را داشتند كه او پیش از حضور ماموران، فرار كرده بود.»

ناكامی شرورها در ربودن دختر شاكی
شاكی ادامه داد: «چند روز پیش نیز مردی راه من و دخترم را سد كرد و با عربده‌كشی گفت من همان مزاحم تلفنی‌ام كه پلیس در تعقیبم است و بلافاصله 5 مرد كه از همدستان مرد شرور بودند، به من و دخترم حمله كرده و ما را با چوبدستی زدند.»

شاكی در رابطه با سوءقصد به جان خود و دخترش گفت: «مردان شرور با چاقو مرا بشدت زخمی كردند و با ربودن دخترم، قصد فرار از محل را داشتند كه 2 نفر از پسران همسایه به كمكمان شتافتند. با بالا گرفتن درگیری میان آنها، وقتی مردان شرور متوجه شدند یكی از همسایه‌ها با پلیس تماس گرفته است، دخترم را به كناری انداخته و با 2خودرو متواری شدند. درپی شكایت این مرد و آغاز تحقیقات، چهره‌نگاری رایانه‌ای از مردان شرور صورت گرفت و آنها تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند.»

تماس تلفنی خبر از حمله اوباش می‌داد
جستجوهای پلیسی در این زمینه ادامه داشت تا این كه روز گذشته مردی دیگر نیز با مركز فوریت‌های پلیسی 110 تهران تماس گرفت و از حمله 6 مرد شرور به پدر و دختری كه در همسایگی‌شان زندگی می‌كنند، خبر داد و برای نجات آنها تقاضای كمك كرد.

ماموران با اعزام به محل حادثه در غرب تهران مشاهده كردند مردی میانسال و یك دختر جوان زخمی و بی‌هوش مقابل یك مجتمع مسكونی افتاده‌اند. آنها را به بیمارستان منتقل كردند و در ارتباط با حادثه‌ای كه برایشان رخ داده بود، به تحقیق پرداختند.

این حادثه نیز شبیه مورد قبلی بود. مرد میانسال به پلیس گفت: «از چندی پیش مردی غریبه تلفنی با خانه‌مان تماس می‌گرفت و با تهدید از ما می‌خواست مقدمات ازدواج او و دخترمان را فراهم كنیم، در غیر این صورت پس از كشتن دخترم، خودكشی می‌كند.»

شاكی افزود: «در پی این مزاحمت‌‌ها، از مرد غریبه شكایت كردم. روز حادثه با شنیدن فریادهای دختری جوان، سراسیمه به خیابان آمدم و متوجه شدم 6 مرد جوان با چوبدستی دخترم را كتك زده و به زور قصد ربودن او را دارند.»

ردپای مزاحم تلفنی در آدم‌ربایی ناموفق
شاكی درباره رهایی دختر جوان گفت: «برای نجات فرزندم، با مهاجمان درگیر شدم كه یكی از آنها با ضربه چوبدستی مرا نقش زمین كرد.»

وی افزود: «همان موقع همسایه‌ها به كمكم شتافتند و با مهاجمان درگیر شدند كه آنها با یك خودروی ون از محل دور شدند و...»

شاكی ادامه داد: «در جریان درگیری با متهمان، یكی از آنها ادعا می‌كرد مزاحم تلفنی منزلم است و اگر به او رضایت ندهم، خانه‌ام را آتش می‌زند. در پی اظهارات وی، دختر او نیز گفته‌های پدرش را تایید كرد. با چهره‌نگاری رایانه‌ای از متهمان فراری معلوم شد تصاویر آنها با همان 6 مرد شروری كه ماموران در تعقیب آنها هستند، مطابقت دارد. بنابراین گزارش، ماموران جستجوی ویژه‌ای را برای دستگیری متهمان آغاز كرده‌اند.»

برچسب ها: اشرار
مجله خواندنی ها
مجله فرارو