bato-adv
کد خبر: ۹۴۴۰۴

كلاه‌گيس، جان عروس را گرفت

تاریخ انتشار: ۱۰:۲۸ - ۱۴ آبان ۱۳۹۰


آرايش عروس به قيمت جان او تمام شد و كلاه‌گيس، جشن عروسي را به مجلس عزا تبديل كرد.

در اين حادثه كه در شهرستان هشتبندي واقع در استان هرمزگان رخ داد عروس جوان وقتي به آرايشگاه رفت طبق قرار قبلي از آرايشگر خواست كلاه‌گيسي را كه سفارش داده بود روي سر او بگذارد اما به محض اينكه كلاه روي سر عروس چسبانده شد او به شدت احساس سوزش كرد و موضوع را به زن آرايشگر اطلاع داد اما اين زن به وي گفت سوزش طبيعي و به خاطر گيره‌ها و موادي است كه استفاده كرده است.

سوزش لحظه به لحظه بيشتر مي‌شد اما هرچه عروس اعتراض مي‌كرد آرايشگر حاضر نبود موضوع را بررسي كند تا اينكه دختر جوان ديگر تحملش را از دست داد و كلاه را از سرش برداشت. در اين هنگام بود كه عقربي سياه و سمي روي سر او مشاهده و معلوم شد سوزش سر وي به خاطر نيش عقرب است.

عروس جوان به سرعت به بيمارستان منتقل شد و پزشكان تلاش كردند جان او را نجات بدهند اما كوشش‌ها فايده‌اي نداشت و اين دختر جان خودش را از دست داد و عروسي به عزا تبديل شد.

اين نخستين بار نيست كه تلاش براي زيباتر شدن به قيمت جان عروس تمام مي‌شود، پيش از اين نيز حوادثي از اين دست رخ داده بود. در يكي از اين موارد دختري كه مي‌خواست شب عروسي برنزه شود بيش از حد مجاز از دستگاه سولاريوم استفاده كرد و به كام مرگ فرو رفت.

اين دختر 24ساله در شب حنابندان ناگهان از حال رفت و او را به بيمارستان منتقل كردند. دختر كه بوي تعفن مي‌داد به سرعت مورد آزمايش و عكسبرداري قرار گرفت و مشخص شد امعا و احشاي او به شدت آسيب ديده و به‌گونه‌اي كه پخته‌شده به نظر مي‌رسد.

پزشكان نتوانستند براي نجات اين دختر كاري انجام بدهند و او جان باخت. پس از آن با شكايت والدين عروس نگون‌بخت پرونده‌اي تشكيل و مشخص شد دختر جوان بيش از حد مجاز از دستگاه سولاريوم استفاده كرده و اشعه‌هاي اين دستگاه اعضاي داخلي بدنش را از بين برده و عفوني كرده و به همين علت نيز وي جان باخته است.

در چند حادثه ديگر نيز انجام عمل‌هاي زيبايي و آرايش‌هاي غيراستاندارد سبب نابينايي عروس‌ها شده است. در يكي از اين موارد كه پرونده‌اش در اختيار بازپرس دادسراي جرايم پزشكي تهران قرار گرفته بود دختري جوان از يك چشم‌پزشك به اين دليل كه باعث نابينايي وي شده است، شكايت كرد.

اين دختر توضيح داد قصد داشت شب عروسي چشمانش سبزرنگ ديده شود براي همين انجام چنين كاري را به يك پزشك سپرد اما بينايي‌اش را از دست داد. شاكي كه به خاطر ضعيف بودن چشمانش هرگز از لنزهاي رنگي استفاده نكرده بود وقتي تصميم خودش را براي شب عروسي قطعي كرد سراغ يك پزشك رفت و با او مشورت كرد.

اين دختر ماجرا را چنين شرح داد: «با رضايت همسرم تحت نظر پزشك يك جفت لنز رنگي تهيه كردم. به محض اينكه لنزها را گرفتم آنها را داخل چشم‌هايم قرار دادم. مي‌خواستم زيباتر به نظر برسم. از همان ابتدا چشمانم مي‌سوخت اما اعتنايي نكردم. اين سوزش روز به روز بيشتر مي‌شد تا اينكه صبح روزي كه قرار بود مراسم عروسي‌ام برگزار شود وقتي از خواب بيدار شدم فهميدم چشمانم نمي‌بيند تا قبل از آن اشك و سوزش را تحمل كرده بودم ولي نمي‌توانستم قبول كنم كور شده‌ام. بعدا معلوم شد نابينايي‌ام به خاطر اثرات همان لنزهايي است كه پزشك آنها را تاييد كرده بود.»

در ماجرايي ديگر يك عروس جوان كه قصد داشت در مراسم ازدواج از مژه مصنوعي استفاده كند وقتي چند ساعت مانده به شروع جشن به آرايشگاهي در شمال تهران رفت آرايشگر به جاي استفاده از چسب‌هاي مخصوص از چسب معمولي استفاده كرد و نفوذ چسب به داخل چشمان عروس بينايي او را گرفت.

برچسب ها: کلاه گیس مرگ عروس
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv