bato-adv
کد خبر: ۹۶۲۷۱

حمله دزدان نقابدار به يك مركز تجاري

تاریخ انتشار: ۱۰:۱۳ - ۰۱ آذر ۱۳۹۰


سارقان نقابدار كه پس از كتك زدن و بستن دست و پاي نگهبان يك مركز تجاري در سرآسياب شهرستان ملارد، از پنج مغازه سرقت كرده بودند، تحت تعقيب پليس قرار گرفتند. 

نيمه‌شب شنبه همين هفته مردي با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 شهرستان ملارد تماس گرفت و اطلاع داد كه سارقان نقابدار با حمله‌ور شدن به مجتمع تجاري مرواريد در بلوار رسول اكرم(ص) در منطقه سرآسياب ملارد، اموال پنج مغازه را سرقت كرده و متواري شده‌اند.

ماموران عازم محل حادثه شده و مشاهده كردند، شيشه‌هاي سه مغازه فروش تلفن همراه، يك طلافروشي و يك مغازه فروش لوازم آرايشي در طبقه اول مجتمع تجاري شكسته و طلا، پول و گوشي‌هاي تلفن همراه سرقت شده است.

نگهبان آويزان از نرده‌ها
در تحقيق از صاحبان مغازه‌هاي مجاور، معلوم شد پنج مرد نقابدار، نگهبان مجتمع تجاري را بشدت كتك‌زده و با دست و پاي بسته از نرده پله‌هاي طبقه سوم آويزان كرده و متواري شده‌اند.

به اين ترتيب پرونده‌اي در اين ارتباط تشكيل و جستجو‌ها براي دستگيري دزدان نقابدار مسلح آغاز شد.

مالباخته از ماجراي سرقت گفت
در پي اين حادثه روز گذشته يكي از مالباخته‌ها كه صاحب مغازه فروش تلفن همراه بود، به خبرنگار ما گفت: صبح يكشنبه وقتي وارد مجتمع تجاري شدم، چند مامور را ديدم كه مي‌گويند در اين محل سرقت شده است.

وي افزود: در ادامه متوجه شدم به مغازه من نيز دستبرد زده شده و 14 ميليون تومان پول و گوشي‌هاي گران‌قيمت درون مغازه‌ام به سرقت رفته است.

وي اضافه كرد: از مغازه يكي از همسايه‌هايمان 25 ميليون تومان پول و تعدادي گوشي تلفن همراه و از مغازه طلافروشي حدود دو كيلوگرم طلا و از گاوصندوق مغازه فروش لوازم آرايشي نيز پنج ميليون تومان سرقت شده است.

مالباخته گفت: مدت‌ها بود كه از صاحبان اصلي مجتمع تجاري خواسته بوديم زنگ خطر و دوربين مداربسته در محل نصب كنند، اما تاكنون اقدامي نشده بود.

سايه دزدان روي ديوار
نگهبان مجتمع تجاري نيز كه مورد حمله سارقان نقابدار قرار گرفته بود، درباره شب حادثه گفت: آن شب مرد طلافروش آخرين مغازه‌داري بود كه مركز تجاري را ترك كرد. من نيز پس از قفل كردن در ورودي، به سمت راه پله‌ها رفتم تا نزد خانواده‌ام كه در اتاقك سرايداري طبقه سوم مجتمع بودند، بروم كه سايه دو مرد را روي ديوار ديدم.

وي افزود: سراسيمه از پله‌ها پايين آمدم و دو مرد نقابدار را ديدم. خواستم با داد و فرياد از همسايه‌ها كمك بخواهم، اما آنها با قمه به سمتم حمله‌ور شدند و كتكم زدند.

مرد نگهبان يادآور شد: در اين هنگام سه مرد نقابدار ديگر نيز به آنها پيوسته و مرا بشدت كتك زدند. آنها مرا با افشانه، بي‌هوش كرده و با انتقال به طبقه سوم، دست و پايم را به نرده‌ها بستند.

وي گفت: متوجه نشدم سارقان چطور از مغازه‌ها سرقت كردند.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو