bato-adv
کد خبر: ۷۱۲۱۱۱

ثابتی: نمی‌دانم در کدام لیست انتخاباتی هستم

ثابتی: نمی‌دانم در کدام لیست انتخاباتی هستم
امیرحسین ثابتی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به نحوه حضورش در انتخابات گفت: از هر گروهی که پیشنهاد حضورم در لیست و ائتلافی را مطرح کردند، تشکر کردم. به آن‌ها گفتم که اگر دوست دارند نامم را در لیست بگذارند و اگر نمی‌خواهند این کار را انجام ندهند لذا اطلاعی ندارم که نام بنده در لیست کدام جبهه و ائتلاف قرار می‌گیرد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۸ - ۰۵ اسفند ۱۴۰۲

امیر حسین ثابتی کاندیدای اصولگرای انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت که نمی‌داند در کدام لیست انتخاباتی خواهد بود، اما تماس‌هایی از امنا، جبهه پایداری و شریان داشته است.

به گزارش ایسنا، امیرحسین ثابتی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به نحوه حضورش در انتخابات گفت: از هر گروهی که پیشنهاد حضورم در لیست و ائتلافی را مطرح کردند، تشکر کردم. به آن‌ها گفتم که اگر دوست دارند نامم را در لیست بگذارند و اگر نمی‌خواهند این کار را انجام ندهند لذا اطلاعی ندارم که نام بنده در لیست کدام جبهه و ائتلاف قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: تاکنون از امنا، جبهه پایداری و شریان تماس‌هایی داشته و صحبت کردند، شورای ائتلاف هم پیامکی به همه نامزد‌های تهران زد که در صورت تمایل رزومه‌شان را در سامانه‌ای ثبت کنند که این کار را انجام ندادم، چون ملاک تصمیم گیری در شورای ائتلاف، رزومه نیست و براساس سهم بندی تصمیم گیری می‌شود لذا نمی‌دانم در کدام لیست قرار می‌گیرم.

این فعال سیاسی اصولگرا درباره اینکه در صورت قرار نگرفتن نامش در لیستی آیا احتمال پیروزی در انتخابات را دارد، گفت: انتخابات فقط برد و باخت نیست؛ در ایام تبلیغات هم می‌توان کار‌هایی کرد و حرف‌هایی زد و به مردم منتقل کرد نمونه اش موضوع شفافیت هزینه‌های تبلیغات انتخابات است.

ثابتی توضیح داد: بنده در صفحات مجازی‌ام شماره حساب اعلامی به وزارت کشور و میزان تراکنش‌ها و مبالغ جمع شده را ذکر کردم تا همه چیز شفاف باشد. درباره لیست‌ها هم به همه گفتم که اگر دوست دارند من را در لیستی بگذارند حال اینکه درخواست همه این است که نامش در لیست‌ها گذاشته شود؛ می‌خواهم بگویم این فرهنگ غلط را می‌توان با یکسری کار‌ها اصلاح کرد.

وی درباره اینکه با چه عنوانی در جلسات پرسش و پاسخ مدارس و مساجد شرکت می‌کند، گفت: مساجد و مدارس با عنوان فعال رسانه‌ای و مدرس در دانشگاه از بنده برای برگزاری جلسه پرسش و پاسخ دعوت می‌کنند لذا این جلسات در قالب یک فوق برنامه برای بچه‌ها تعریف می‌شود.

این کاندیدای انتخابات مجلس درباره اینکه بر اساس چه سابقه‌ای در دانشگاه شریف تدریس کرده است، گفت: رشته ام از لیسانس تا دکترا علوم سیاسی بوده و قبل از دعوت دانشگاه شریف برای تدریس، سابقه تدریس در دانشگاه‌های دیگر را داشتم کما اینکه اکنون در دانشگاه سوره درس می‌دهم.

وی با بیان اینکه در دانشگاه درس انقلاب اسلامی را تدریس می‌کند گفت: به دروغ گفتند که عضو هیات علمی شدم که این طور نیست و عضو هیات علمی نیستم؛ این هجمه‌ها را راه می‌اندازند، چون می‌دانند من فساد اقتصادی و فساد دیگری ندارم و تنها دنبال هجمه هستند.

ثابتی در پاسخ به اینکه خود را نزدیک به کدام گروه سیاسی اصولگرا می‌داند، گفت: هیچ کدام؛ به همه آن‌هایی که از من برای حضور در لیستی دعوت کردند، گفتم که اگر نامم را در لیستی می‌گذارند، از لطف آنهاست، اما اگر فکر می‌کنند تصمیم گیری‌شان براساس شاخص‌ها و شایسته سالاری بوده نام من را در لیست بگذارید وگرنه توقعی ندارم.

وی در پایان درباره اینکه پیش بینی اش از پیروزی کدام لیست در انتخابات تهران گفت: قابل پیش بینی نیست، اما فکر می‌کنم در انتخابات مجلس دوزادهم احتمال کمتری وجود دارد که هر ۳۰ نفر یک لیست پیروز انتخابات شوند، ولی در نهایت باید صبر کرد.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین