آرشیو
فیلتر تاریخ
از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
4 صفحه

بهترین زمان برای نوشیدن قهوه

قهوه به شما کمک می‌کند تا هوشیاری بیشتری داشته باشید و بدون اتلاف انرژی، تمرکز خود را بالا ببرید و این یک علامت خوب از خوردن قهوه است.

رونمایی از سند مالکیت مجموعه جهانی تخت جمشید

امروز طی مراسمی که به مناسبت روز جهانی محوطه‌ها و بنا‌های تاریخی در مجموعه جهانی تخت جمشید برگزار شد، سند مالکیت تخت جمشید با حضور تنی چند از مسئولین کشوری و استانی و شهرستان مرودشت رونمایی شد.

امکان افشای سوالات آزمون‌های آموزش و پرورش غیرممکن شد

معاون وزیر و رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزشی وزارت آموزش و پرورش، گفت: با هرنوع تخلفی با شدت برخورد می‌شود و از دادستان خواسته شده است که شعبه ویژه‌ای برای رسیدگی به جرائم تدارک ببینند و مقدمات لازم فراهم شده است.

جایگاه مردان و زنان در بی‌آرتی‌های تهران تغییر کرد

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، گفت: در صد‌ها خط متعلق به بخش خصوصی که مانند قدیم آقایان در جلو و خانم‌ها در بخش انتهایی اتوبوس حضور دارند کمتر شاهد آسیب‌دیدگی آقایان بوده‌ایم و این بر اساس رصد آماری ۲ ساله است.

درس مهم برنامه اسکار مهران مدیری به مسئولان

«با توجه به این همه کارکرد چرا اینستاگرام فیلتر است؟ واقعا این فیلتر کردن هیچ دستاوردی داشته است؟ بزرگترین خروجی این فیلترینگ این نکته است که مردم به هر شکلی شده و از هر طریقی فیلترینگ را دور می‌زنند و در ایسنتاگرام فعالیت خود را ادامه داده‌اند»

(ویدئو) نجات کودکان گرفتار در سیل رودخانه کهیر

روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳، هفت کودک اهل روستای تلمیشان در بخش کهیر از توابع شهرستان کنارک، گرفتار سیل در رودخانه کهیر شده بودند. نجات هفت کودک گرفتار در سیل توسط قایق‌های مردمی بدنبال عدم توجه مسئولین را مشاهده می‌کنید. نهایتا توسط قایق‌های اعزامی مردم شهر کنارک نجات پیدا کردند.