آرشیو
فیلتر تاریخ
از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
3 صفحه

تصمیمات نادرست دولت بورس را سوزاند؟

یک کارشناس بازار سرمایه خروج پول حقیقی از این بازار را نمره‌ای منفی برای متولیان بازار سهام عنوان کرده و می‌گوید: سال ۱۳۹۹ سالی هیجانی بود، در آن سال ۲۵ همت خروج پول از بازار داشتیم. سال ۱۴۰۱ حدود ۶۰ همت و اکنون بیش از ۹۰ همت خروج پول حقیقی داریم. رشد حجم خروج پول از بازار نشانه افزایش بی اعتمادی ناشی از عملکرد نادرست دولت است.

ساندرو دست دوم چند؟

در آگهی‌های بازار خودرو، رنو ساندرو اتوماتیک مدل ۱۳۹۵ با کارکرد ۷۵ هزار کیلومتر ۵۲۵ میلیون تومان قیمت خورده است. همچنین ساندرو مدل ۱۳۹۶ با کارکرد ۱۶۰ هزار کیلومتر، ۸۲۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

نحوه دریافت بیمه بیکاری در سال ۱۴۰۳ + جدول

افرادی می‌توانند از مزایای قانون بیمه بیکاری برخوردار شوند که مشمول قانون تامین اجتماعی و قانون کار باشند و در زمره بازنشستگان، از کارافتادگان کلی، صاحبان حرف و مشاغل آزاد، بیمه‌شدگان اختیاری نبوده و از اتباع خارجی نیز نباشند.

کرایه تاکسی در این شهر گران شد

علیرضا زارع، مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت گفت: نرخ کرایه تاکسی سال جدید در مسیر‌های مختلف در خطوط پرترافیک و کم ترافیک به طور میانگین بین ۲۰ تا ۴۰ درصد افزایش یافته است.

ارزش اسقاط خودرو بالا رفت

مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور از تصویب و ابلاغ آئین‌نامه جدید اسقاط و سن فرسودگی خودرو‌ها در هیأت دولت خبر داد و گفت: این مصوبه در راستای حمایت از نوسازی ناوگان فرسوده و کمک به رانندگان است.

اوضاع اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

در حال حاضر کسری تراز عملیاتی بودجه حدود ۳۰۷ هزار میلیارد تومان است و اگرچه نسبت به سال قبل حدود ۳۲ درصد کسری تراز عملیاتی بودجه کاهش داشته، اما با توجه به رشد شدید درآمد‌های مالیاتی دولت و به طور کلی درآمد‌های دولت این میزان کسری تراز عملیاتی قابل توجه است.

ایرانیان چقدر گوشت مصرف می‌کنند؟

مدیرعامل اتحادیه دام سبک، گفت: بنابر آمار در ۱۰ ماهه سال گذشته واردات گوشت قرمز به بیش از ۲.۵ برابر رسیده که به رغم کاهش سرانه مصرف، افزایش واردات گوشت قرمز و عدم صادرات دام زنده، نوسانات قیمت گوشت در بازار ادامه دارد.

(تصاویر) آئودی Q۶ ئی‌ترون؛ قدرت پورشه در یک شاسی‌بلند خانوادگی!

خودروساز آلمانی برد آئودی Q۶ ئی‌ترون را ۳۰۰ مایل (۴۸۰ کیلومتر) اعلام کرده است؛ مالکان این شاسی‌بلند می‌توانند با استفاده از قابلیت شارژ فوق‌سریع ۸۰۰ ولتی، ظرفیت باتری‌ها را در ۲۱ دقیقه از ۱۰ به ۸۰ درصد برسانند.

۳۰۰ میلیون بده خودرو وارداتی بخر!

در فضای مجاز هنوز هم آگهی‌های فروش کارت ملی برای واردات خودرو به چشم می‌خورد؛ فروشندگان مبلغ ۲۵۰ الی ۳۰۰ میلیون تومان برای کارت‌های ملی خود اعلام می‌کنند.

مومنی، اقتصاددان: خدا رحم کرده قیمت ارز را کنترل کردید!

یک اقتصاددان، گفت: چقدر باعث تاسف است که هشدار‌های دلسوزانه حمل بر چیز‌های دیگر شود، ولی آن توصیه‌های مشکوک اینقدر گرامی داشته شود! اگر علم، فصل‌الخطاب قرار گرفته و اگر آزادی‌های مشروع قانونی، فرصت گفت و گوی صریح و بی‌پرده با مسئولان کشور را برقرار کند؛ هنوز برای ایران راه نجات وجود دارد.