bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۱۳۷۲۱

آدم كشي براي ۴۰ هزار تومان

به سبب اختلاف بر سر ۴۰ هزار تومان، دست به چاقو بردم که در اين ميان يک نفر را کشتم و ۳ نفر ديگر را نيز مجروح کردم. در اين ميان سينه يک نفر را بي گناه شکافتم!
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۴ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۱

به سبب اختلاف بر سر ۴۰ هزار تومان، دست به چاقو بردم که در اين ميان يک نفر را کشتم و ۳ نفر ديگر را نيز مجروح کردم. در اين ميان سينه يک نفر را بي گناه شکافتم!

اين ها بخشي از اعترافات صريح جوان ۲۷ ساله اي است که ساعت ۶ صبح روز گذشته زير درخت هاي توت بولوار نبوت مشهد (محل ارتکاب جرم) عنوان کرد و به قاضي اسماعيل شاکر (قاضي ويژه قتل عمد) گفت: روز قبل از حادثه وقتي از سر کار به منزل بازگشتم، بهروز (يکي از مجروحان) جلوي منزلم بود. گفتم چرا اين جا ايستاده اي که او ناسزا گفت و دعوايمان شروع شد ولي ما را جدا کردند و من به خانه ام رفتم. اختلاف ما با او بر سر ۴۰ يا ۵۰ هزار تومان پول بود. اين ماجرا گذشت تا اين که صبح روز بعد من پسرم را روي زانوهايم گذاشته بودم و به او غذا مي دادم که ديدم آجر به در مي خورد و داخل خيابان فحش مي دهند. يک لحظه عصباني شدم چاقويي را برداشتم و از منزل بيرون آمدم که ديدم آجر پرت مي شود.

وي افزود: آن ها به سوي من آجر پرت کردند من هم به سمت آن ها حمله کردم بهنام را با چاقو زدم تا به محمد رسيدم. چاقو را در دست راستم گرفته بودم که ضربه اي به شکمش زدم در اين لحظه ديدم يکي مرا از پشت سر گرفت در همان حال با چاقو ضربه اي به سينه اش زدم وقتي برگشتم ديدم جواد است. او بي گناه چاقو خورد چون فکر مي کردم از طرف مقابل است! ديگر دعوا را تمام کردم که بهروز نوک چاقو را با دستش گرفت وقتي چاقو را کشيدم دست او هم مجروح شد. در اين هنگام اطرافيان مرا گرفتند و داخل حياط بردند چاقوي خون آلود را در حياط گذاشتم اما خانواده جواد به ۱۱۰ زنگ زده بودند و ۳ نفر از مجروحان به بيمارستان امدادي رفته بودند و محمد هم در بيمارستان شهيد هاشمي نژاد بستري شده بود.

متهم اين پرونده جنايي ادامه داد: مأموران گشت کلانتري طبرسي جنوبي مرا با خود به کلانتري بردند و تا ساعت 4:30 بعدازظهر بازداشت بودم اما با گذشت خانواده يکي از مجروحان آزاد شدم و ديگر به دادسرا هم نرفتيم. چند روز بعد محمد در بيمارستان جان سپرد و خانواده اش نيز جسد او را به خاک سپردند. ولي بعد از مدتي که دوباره يکي از اعضاي خانواده محمد شکايت کرد، دستگير شدم. وي گفت: قبل از آن که دستگير شوم آلت قتاله (چاقو) را هم داخل چاه فاضلاب منزل انداختم که پس از دستگيري با کمک لوله بازکن ها چاقو را بيرون آوردند و تحويل کارآگاهان دادند.

گزارش حاکي است: کارآگاه احسان حسن نژاد (افسر پرونده) نيز درباره چگونگي دستگيري متهم در مقابل دوربين قوه قضاييه گفت: ماجراي نزاع در تاريخ 91.1.25 به ۱۱۰ گزارش شده که پس از آن متهم دستگير و همان روز با اعلام رضايت يکي از مجروحان از کلانتري آزاد شد. وي افزود: پس از مرگ يکي از مجروحان در بيمارستان جواز دفن صادر و جسد مقتول به خاک سپرده شد. اما بعد از چند روز با شکايت يکي از اعضاي خانواده مقتول ماجرا توسط قاضي ويژه قتل عمد و پليس جنايي آگاهي پيگيري شد تا اين که با شيوه هاي پليسي متهم در تاريخ 91.2.21 دستگير شد و به جرم خود اعتراف کرد.

قاضي ويژه قتل عمد نيز با بيان اين که در اين حادثه سهل انگاري از سوي مأموران انتظامي صورت گرفته و ماجراي قتل در جايي ثبت نشده است، عنوان کرد: پس از اعلام شکايت يکي از اعضاي خانواده مقتول مبني بر اين که فرزندشان بر اثر ضربه چاقو در بيمارستان جان باخته است، بلافاصله به دليل اهميت ماجرا، مراتب از پزشکي قانوني استعلام و مشخص شد جواني که جسد وي دفن شده، بر اثر اصابت ضربه چاقو به ناحيه شکم کشته شده است. بنابراين دستورات ويژه اي براي دستگيري متهم به قتل صادر شد تا اين که وي در تاريخ 91.2.21 به جنايت خود اعتراف کرد.

اين گزارش حاکي است: متهم اين پرونده در پاسخ به سوال قاضي شاکر که پرسيد انگيزه شما از نزاع چه بود، گفت: فقط به خاطر اين بود که شاگردم بهروز از من ۴۰ يا ۵۰ هزار تومان طلب داشت. مقام قضايي سوال کرد: آيا مبلغ ۴۰ يا ۵۰ هزار تومان اين ارزش را داشت که به خاطر آن آدم بکشي؟ متهم گفت: خيلي پشيمانم، اشتباه کردم. در اين هنگام اشک از چشمان متهم سرازير شد. با پايان يافتن بازسازي صحنه جنايت، مقام قضايي دستور انتقال متهم به زندان را صادر کرد و او روانه زندان شد.

منبع: روزنامه خراسان


برچسب ها: آدم کشی مشهد
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱
مجله فرارو
پرطرفدارترین عناوین