bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۲۱۴۶۹

زائل شدن زيبايي زن؛ پايان زندگي‌ مشترك‌

زني در دادگاه گفت: تا قبل از تصادف چهره زيبايي داشتم اما بر اثر سانحه رانندگي نيمي از صورتم،‌ بر اثر سوختگي از بين رفت و بر اين اساس شوهرم ديگر نمي‌خواهد با من زندگي كند.
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۳ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۱
 
زني در دادگاه گفت: تا قبل از تصادف چهره زيبايي داشتم اما بر اثر سانحه رانندگي نيمي از صورتم،‌ بر اثر سوختگي از بين رفت و بر اين اساس شوهرم ديگر نمي‌خواهد با من زندگي كند.

زوج جواني در دادگاه خانواده حضور يافتند و درخواست طلاق توافقي‌شان را به قاضي ارائه كردند. زن جوان كه 28 سال داشت، خطاب به قاضي گفت: سه سال قبل با شوهرم ازدواج كردم و زندگي آرام و بي‌دغدغه‌اي را در كنار يكديگر مي‌گذرانديم، البته اختلاف نظرهايي وجود داشت اما نمي‌توان به آن اختلاف نظرها، به عنوان مشكل نگاه كرد.
 
وي ادامه داد: يكسال قبل زماني كه شوهرم به مأموريت كاري رفته بود، با دوستانم به شمال سفر كرديم و متاسفانه در همان سفر، بر اثر سانحه رانندگي، نيمي از صورتم دچار سوختگي شد و از همان موقع اخلاق و رفتار شوهرم به كلي تغيير كرد.
 
زن جوان، بيان كرد: حتي براي معالجه به خارج از كشور سفر كردم، اما متأسفانه صورتم به طور كامل بهبود نيافت و از اين قضيه شوهرم بسيار ناراحت بود، زيرا هميشه مي‌گفت كه من تنها به دليل زيبايت با تو ازدواج كردم و اكنون كه زيبايي‌ات را از دست دادي،‌ زندگي با تو فايده‌اي ندارد.
 
وي در حالي كه كه به آرامي گريه مي‌كرد، گفت: به زندگي و شوهرم علاقه زيادي دارم اما نمي‌شود با اجبار با كسي زندگي كرد. من نيز اين موضوع را پذيرفتم كه بايد به تنهايي به زندگي ادامه دهم. شوهرم ديگر علاقه‌اي به من ندارد و در اين مدت نيز من را تحمل كرده است.
 
در ادامه جلسه دادگاه، شوهر اين زن كه 32 سال سن داشت، گفت: شايد اين رفتار من درست نباشد، اما من تنها يك‌بار مي‌‌توانم زندگي كنم و دوست ندارم زندگي‌ام ترحم كردن به همسرم باشد. من به او علاقمندم اما ديگر نمي‌خواهم به زندگي با او ادامه دهم.
 
وي ادامه داد: تمام حق و حقوق همسرم را پرداخت مي‌كنم. زيرا نمي‌خواهم ناراحتي از من بر دل داشته باشد، اما نمي‌توانم با او به زندگي ادامه دهم و اميدوارم اين حق را به من بدهد.
 
مرد جوان كه 32 سال داشت افزود: اگر اين اتفاق براي من مي‌افتاد همسرم قطعا كاري را مي‌كرد كه من انجام دادم. زيرا درست‌ترين كار همين است و ما با يكديگر به توافق رسيديم تا از يكديگر جدا شويم.
 
قاضي دادگاه بعد از شنيدن اظهارات طرفين سعي به منصرف كردن مرد از جدايي داشت، اما هر دو اصرار بر جدايي داشتند به همين دليل قاضي دادگاه حكم طلاق توافقي اين زوج را صادر كرد.
 
زن جوان در اين دادگاه هيچ‌ ادعاي مالي نسبت به شوهرش را مطرح نكرد.

ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
باید جای اون دو نفر بود تا بتونیم شرایطشونو درک کنیم ؛ با این حال تلخ بود
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
تاسف اوره..................
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۲
مجله فرارو