bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۴۰۱۸۴

عمده مطالبات فرهنگیان در سال 91 اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۱
مدیرکل ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش با اشاره به بیشترین مطالبه و دغدغه فرهنگیان در سال 91 گفت: تبدیل وضعیت، پرداخت پاداش پایان خدمت و دانشگاه فرهنگیان بیشترین فراوانی درخواست معلمان از این وزارتخانه است.

به گزارش ایسنا، قاسم مستقیم افزود: تبدیل وضعیت معلمان و پرداخت پاداش پایان خدمت آنها در حال پیگیری است و تا پایان سال این مطالبات پاسخ داده خواهد شد.

مستقیم تصریح کرد: اعطای هدیه معلمان نمونه و اضافه کار برخی از فرهنگیان نیز بخش دیگری از مطالبات صنفی معلمان است که در دست پیگیری است و بزودی پرداخت می‌شود.

وی در عین حال آماری از تعداد معلمان متقاضی تبدیل وضعیت و افرادی که در لیست دریافت پاداش پایان خدمت هستند ارائه نکرد و گفت: معاونت پشتیبانی و توسعه مدیریت وزارتخانه باید آمار این معلمان را اعلام کند.

گفتنی است، پیگیری خبرنگار ما در زمینه تعداد این معلمان و جزییات آن تا این لحظه بی‌نتیجه بوده و پاسخی از سوی معاونت مربوطه دریافت نشده است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
وایضاً دغدغه ی دیگر این قشر مظلوم به یک سوم رسیدن حقوق آنها از شهریور به بعد است که این مورد ، نیاز به حمایت و دقت نظر مسئولان دارد!!!!!!! البته اگر گوشی برای شنیدن و دیدی برای درک کردن وجود داشته باشد(فرارو چرا در زمینه ی انعکاس این موضوع کم کاری می کنی؟! نمی دونم!!!!)
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv