bato-adv
کد خبر: ۱۷۵۵۹۳
شاید در زمستان اما

جام جهانی 2022 در تابستان برگزار نمی‌شود

جام جهانی 2022 قطر در زمستان برگزار می شود؛ این خبر هنوز به صورت رسمی اعلام نشده با این حال ژروم والک در گفت و گو با رادیو فرانسه گفته که جام جهانی 2022 در ماه ژوئن و ژوییه نخواهد بود.
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۸ - ۱۸ دی ۱۳۹۲
فرارو- یکی از مقام های عالی رتبه فیفا گفته جام جهانی در تابستان برگزار نمی شود.

به گزارش سرویس ورزشی فرارو، جام جهانی 2022 قطر در زمستان برگزار می شود؛ این خبر هنوز به صورت رسمی اعلام نشده با این حال ژروم والک در گفت و گو با رادیو فرانسه گفته که جام جهانی 2022 در ماه ژوئن و ژوییه نخواهد بود.

 موردی که قطعی است اینکه این بازی ها حداقل در تابستان برگزار نخواهد شد و به احتمال فراوان در تاریخ 15 نوامبر تا  15 ژانویه برگزار خواهد شد. این خبری است که یورو اسپرت آن را اعلام کرده و گفته که خبرهای تکمیلی در ادامه خواهد آمد.

 پیش تر بارها اظهارنظرهای متفاوتی درباره برگزاری جام جهانی در زمستان شده بود که فیفا همواره گفته بود در حال بررسی است. انتشار این نقل قول از یکی از مقام های عالی رتبه فیفا نشان می دهد که این نهاد به طور جدی به برگزاری جام جهانی قطر در زمستان فکر می کند. گفته می شود دمای قطر هنگام بازی های جام جهانی در زمان مالوف نزدیک به 40 درجه خواهد بود که علاوه بر دشواری کار برای برگزاری بازی برای سلامتی بازیکنان هم می تواند مضر باشد.
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین