bato-adv
bato-adv

«گاو حیوان تنهایی است» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۲:۲۰ - ۲۳ دی ۱۳۹۲
کتاب «گاو حیوان تنهایی است» (داستان‌های کوتاه و حقایق پایدار درباره‌ عشق، اندوه و سایر قضایا) نوشته دیوید البحاری با ترجمه علی عبداللهی منتشر شد.

به ایسنا، در معرفی ناشر از این نویسنده عنوان شده است: دیوید البحاری نویسنده جوان صربستانی است که داستان‌هایی سوررئالیست و به سبک گروتسک در مجموعه‌اش به چشم می‌خورد.

البحاری گاهی داستان‌هایش را به ساده‌ترین زبان ممکن می‌نویسد و در نگاه نخست به نظر می‌رسد که داستان‌هایش بسیار سطحی‌اند، اما وی در عمق آن‌ها به انتقاد از مسائل اجتماعی و تربیتی زیادی می‌پردازد.

از خودبیگانگی و نگاه عمیق به مسائل روز جهان، انتقاد از صنعت‌زدگی و مدرنیسم بخشی از مضامین به‌کارگرفته‌شده در داستان‌های این نویسنده صرب است. علاوه بر این، بازگو کردن خاطرات نقش مهمی در داستان‌های او دارند.

کتاب «گاو حیوان تنهایی است» (داستان‌های کوتاه و حقایق پایدار درباره‌ی عشق، اندوه و سایر قضایا) در 184 صفحه و به قیمت 9000 تومان توسط نشر آموت منتشر شده است.

از علی عبداللهی، مترجم و شاعر، پیش‌تر ترجمه‌ کتاب «یک جفت چکم برای هزارپا» نوشته‌ فرانتس هولر در این نشر منتشر شده که به زودی چاپ دوم آن روانه بازار کتاب خواهد شد.
برچسب ها: گاو حیوان تنهایی
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین