bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۷۸۰۹

کشتمش چون پولم را نمی داد

تاریخ انتشار: ۱۷:۲۸ - ۱۲ آذر ۱۳۸۷
فرارو- مرد میانسالی كه متهم است یك جوان 28 ساله را به قتل رسانده است بدهكار بودن مقتول را انگیزه ارتكاب قتل عنوان كرد.

به گزارش فارس، ساعت 7 صبح روز 30 آبان سال‌جاری مأموران كلانتری 124 قلهك از وقوع یك فقره درگیری خیابان با خبر شدند. 

مأموران با حضور در صحنه دریافتند مرد جوانی به نام حمزه 26ساله در مقابل درب منزل فرد دیگری به نام مجید 40ساله از ناحیه شكم بوسیله سلاح سرد مجروح شده‌است. 

مأموران از مجید صاحبخانه بازجویی كردند اما این فرد نسبت به نحوه مجروحیت حمزه اظهار بی‌اطلاعی كرد و مدعی شد با حمزه سال گذشته در زندان آشنا شد‌ه‌است. 

مجید در بازجویی‌های بعدی مدعی شد صبح روز حادثه حمزه به در منزل ما آمد و شروع به فحاشی كرد و فریاد می‌زد، آمدم تا وی را ساكت كنم در یك لحظه كه پشتم به او بود خود را مجروح كرد تا از من انتقام بگیرد. 

حمزه پس از 3 روز در تاریخ 2 آذر سال‌جاری در بیمارستان شهید چمران فوت كرد و به این ترتیب مجید به عنوان متهم به قتل تحت بازجویی‌های بعدی قرار گرفت. 

سرانجام پس از گذشت 7 روز مجید لب به اعتراف گشود و مدعی شد در شهریور امسال طی تماسی از مقتول درخواست خرید یك دستگاه موتورسیكلت كردم و در دو مرحله مبلغ 450 هزار تومان به وی دادم اما این مبلغ را صرف مواد مخدر و اعتیاد خود كرد و از خرید موتور سیكلت برای من خودداری كرد. 

مجید مدعی شد من هر بار كه پول خود یا موتورسیكلت را از وی مطالبه می‌كردم او با انكار این موضوع مرا تهدید می‌كرد كه آبروی مرا در پیش زن و بچه‌ام می‌برد. 

وی ادامه داد: دو روز قبل هم قصد تهدید و مزاحمت برای خانواده‌ام را داشت كه منجر به اخذ تعهد از وی در كلانتری شد اما در روز حادثه حمزه مجدداً به در منزل من آمد و بدون مقدمه شروع به فحاشی كرد من نیز با یك قبضه شمشیر به پائین آمدم و با او درگیر شدم و با شمشیری كه در دست داشتم دو ضربه به شكم او زدم. 

تحقیقات در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد.
برچسب ها: قتل بدهی شمشیر
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین