bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۹۰۲۰۹

(تصویر) خرچنگ 2 رنگ به دام افتاد

تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳

صیاد اهل ایالت «مین» آمریکا یک لابستر (خرچنگ دریایی) نادر با دو رنگ را صید کرد.

این لابستر نادر در سواحل جزیره «مونگان» صید شده است. کارشناسان شانس یافتن سخت‌پوستی با دو رنگ در دریا را یک در 50 میلیون تخمین می‌زنند.

یکی از شاهدانِ صید این لابستر می‌گوید: پیش از این شاهد لابسترهای آبی رنگ یا نقش‌دار بودیم اما تاکنون چنین چیزی مشاهده نکرده بودیم.

«آلن لیشنس»‌، کارشناس مرکز تحقیقاتی «خلیج مین» درباره این لابستر می‌گوید:‌ انگار که یک نفر با استفاده از یک نوار چسب از شاخک تا دم این لابستر را به دو قسمت تقسیم کرده و نیمی از بدن آن را با اسپری رنگ کرده است. نیمی از بدن این لابستر نارنجی و نیمی دیگر قهوه‌ای است. این در حالی است که لابسترهای آمریکایی عمدتا به رنگ سبز و قهوه‌ای دیده می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، این لابستر نادر پس از عکسبرداری به مرکز تحقیقاتی خلیج مین اهدا شد تا در یک آکواریوم به منظور نمایش برای کودکان و برنامه‌های مطالعاتی نگهداری شود. به گفته «لیشنس»، همچنین مشاهده لابسترهای دو رنگ از وجود لابسترهای زرد و آبی نیز نادرتر است.

خرچنگ دو تنی

 

برچسب ها: خرچنگ وزن دام
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۵
عکس ساختگی است
مصطفا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۵
واقعا خجالت آوره
را هر خبری رو بدون اطلاع از صحتش منتشر میکنید
من از طرفداران فرارو هستم ولی عزیزان من با یخورده دقت به تناسبات اندازه تخته اسکله و اون تکه سنگ کنار لابستر میتونید بفهمید اندازه ش طبیعیه
دقت رو بیشتر کنید تا به اعتبارتون لطمه نخوره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
خرررررررررررررچنگ!
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۳
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین