bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۲۰۱۷۵۸

آمادگي ستاد مديريت بحران تهران برای كمك به غزه

ستادهاي مديريت بحران مناطق تهران براي ارائه كمك‌هاي انسان‌دوستانه به مردم بي پناه غزه و آسيب‌ديده از تهاجم رژيم صهيونيستي آمادگي دارند.
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۵ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۳
ستادهاي مديريت بحران مناطق تهران براي ارائه كمك‌هاي  انسان‌دوستانه به مردم بي پناه غزه و آسيب‌ديده از تهاجم رژيم صهيونيستي آمادگي دارند.

 به گزارش روابط عمومي سازمان پيشگيري و مديريت بحران شهر تهران، دكتر احمد صادقي جانشين شهردار در ستاد مديريت بحران تهران با اعلام اين خبر گفت: ارائه كمك و خدمات انسان دوستانه به مسلمانان غزه كه هفته‌هاست زير هجوم  بي رحمانه و وحشيانه رژيم اشغالگر قدس قرار دارند و بر اثر بمباران هوايي و آتش‌توپخانه بيش از يكهزار شهيد و هزاران نفر مجروح شده اند، وظيفه تمامي انسان‌هاي آزاده جهان به ويژه سازمان‌ها و نهادهاي امدادگر است. از همين رو ستادهاي مديريت بحران مناطق تهران و شهروندان امدادگر و داوطلب عضو اين ستادها آمادگي خود را  براي ارائه خدمات امداد و نجات و ساير اقدامات انسان‌دوستانه به مردم مسلمان غزه در كنار ساير گروه‌هاي مردمي و نهادهاي امدادي اعلام كرده‌اند.

 وي با تقدير از اعلام آمادگي شهروندان  تهراني عضو گروه‌هاي واكنش اضطراري محله(دوام) و دبيران ستادهاي مديريت بحران مناطق  براي ياري رساندن به مسلمانان غزه در قالب امدادگر و ارائه خدمات جست و جو و نجات و نيز خدمات بهداشتي و درماني گفت: اين سازمان آمادگي خود را به جمعيت هلال احمر تهران جهت هرگونه همكاري از جمله جمع‌آوري كمك‌هاي مردمي  از طريق پايگاه‌هاي مديريت بحران  و در صورت نياز اعزام امدادگران داوطلب اعلام كرده است.

 رئيس سازمان پيشگيري و  مديريت بحران  شهر تهران گفت: در اجراي راهبرد مديريت بحران محله محور، اين سازمان بيش از 500 گروه داوطلب مردمي را در سطح محلات ايجاد كرده است كه طي فرايندي شهروندان علاقمند شناسايي و جذب شده اند، آموزش ديده اند و با برخورداري از تجهيزات  مستقر در كانكس‌هاي نصب شده در محلات از توان مناسبي براي امدادگري داوطلبانه در حوادث و سوانح برخوردارند. اين شهروندان در واكنشي انسان دوستانه و با امضاي بيانيه‌اي آمادگي خود را براي هر نوع كمك به مردم غزه اعلام كرده‌اند.
مجله خواندنی ها
مجله فرارو