bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۲۱۱۹۱

سردار جوانی: تخریب اصولگرایان دستور کار اصلاح طلبان است

تاریخ انتشار: ۱۰:۲۹ - ۱۳ اسفند ۱۳۸۷

رئیس اداره سیاسی سپاه پاسداران در جمع فرماندهان نواحی بسیج سراسر كشور در تهران با اشاره به برگزاری انتخابات دهم ریاست جمهوری بالا بردن درك عمومی و بصیرت سیاسی افراد جامعه را ضرورت امروز كشور عنوان كرد. 

سردار جوانی با اشاره به اینكه در جریان اصولگرا و اصلاح طلب به عنوان مهمترین جریانهای فعال در آستانه انتخابات دهم ریاست جمهوری می باشند افزود: باید توجه داشت كه در انتخابات كدام جریان و یا گروه به گفتمان امام و انقلاب نزدیكتر است و سپاه نیز همچون گذشته مدافع و حامی گفتمان حضرت امام (ره) و شهدا خواهد بود. 

وی با اشاره به برخی از دیدگاه های چهره های شاخص اصلاح طلب كه معتقدند حیات و ممات اصلاح طلبان به انتخابات دهم ریاست جمهوری گره خورده است گفت: جریان اصلاح طلب برای رسیدن به قدرت راهبردهای اجماع، تخریب پایگاههای اصولگرایان و ایجاد تفرقه در جریان رقیب در دستور كار خود قرار داده است. 

جوانی با اشاره به اینكه دشمن از برخی از جریانها در داخل كشور حمایت می كند افزود: باید دید چه رفتارهایی را این جریانها از خود نشان داده اند كه امروز دشمنان انقلاب از آنان حمایت می كنند. 

وی همچنین نقد منصفانه را یا تخریب متفاوت از یكدیگر دانست و خاطرنشان كرد: چرا برخی به جای اینكه واقعیات جامعه و یا جریانی را بیان كنند به دنبال تخریب آن واقعیت هستند؟

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین