bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۲۲۳۷۱۵

آیا کسی هست صدایم را بشنود؟

تاریخ انتشار: ۰۷:۴۲ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
مطلب زیر را آقای صادق آل‌کثیر از استان خوزستان به پایگاه خبری فرارو ارسال نموده‌اند


با سلام، به خاطر خدا کامل بخوانید آیا کسی هست صدای من که مظلوم و حقم ضایع شده را بشنود؟ قصهٔ تلخ مرا می‌دانند. لطفا کمکم کنید حتی برنامهٔ ازدواجم هم داره خراب می‌شه دارم نابود می‌شم، صدام رو بشنویید حقم داره ضایع می‌شه، آیا کسی هست صدایم را بشنود؟ دارم نابود می‌شم. آخه چرا من که می‌تونم به کشورم و استانم و منطقه‌ام و شهرم کمک بسیاری کنم باید حقم ضایع بشه و به آرزوم نرسم اخه چرا؟

لطفا بررسی و پیگیری نمایید لطفا با اینجانب همکاری نمایید به خاطر خدا، حقم داره ضایع می‌شه کمکم کنید. لطفا همهٔ مدارکم را ملاحظه بفرمایید.



بسمه تعالی
 
ریاست محترم
با سلام و دعای خیر
 
اینجانب صادق الکثیر داوطلب آزمون سراسری سال ۱۳۹۳ در رشتهٔ علوم انسانی با ش. ش: ... ش. پرونده: ۳۸۰۳۱۰۱ - ش. داوطلبی: ۲۰۲۹۶۵۷ از استان خوزستان شهرستان شوش دانیال ع شهر حر هستم.

که الان سه سال پشت کنکور هستم به خاطر قبولی در دانشگاه فرهنگیان امسال باکسب رتبهٔ مناسب در آزمون سراسری و کسب رتبهٔ عالی در منطقه و شهر خود به دلیل عدم حدنصاب در مصاحبه که در آن اشتباه صورت گرفت کد ۷ در کارنامه برام ثبت شد و پذیرفته نشدم. اینجانب هم تمام کدرشته‌های دانشگاه فرهنگیان را انتخاب نمودم حتی عشایر را، می‌توانید کارنامه‌ام را مشاهده کنید یا ایمیلی بهم بدهید تا برای شما بفرستم (کارنامه‌ها پیوست).

ولی در اطلاعیهٔ تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان در تاریخ ۲۱ بهمن ماه ۱۳۹۳ (سه روز پیش) اسم بنده جزو اسامی معرفی شدگان در فایل پی دی اف در سایت سازمان سنجش کشور نیست در صورتی که اینجانب تمام شرایط و ضوابط را دارا می‌باشم و کد رشته‌های مربوطه را هم انتخاب کردم و ظرفیت شهرم هم خالی مانده است و همچنین یک نفر یا دو نفر از شهرستان شوش دانیال ع با رتبه ۶۰۰۰ معرفی شدند برای تکمیل ظرفیت و من که رتبم ۴۰۰۰ هست و خیلی بهتر از آنهاست متاسفانه اسمم رو نزدند و معرفیم نکردند که جای تعجب دارد.

لطفا بررسی و همکاری نمایید حتما اشتباهی رخ داده است و اسمم را معرفی کنید برای استانم چون زمان انجام مصاحبه روز ۲۶ بهمن ماه شروع می‌شود و تا ۳۰‌ام ادامه دارد که وقتش کم و محدود است، لطفا سریعا بررسی نمایید.

آیا اینجانب می‌توانم در تکمیل ظرفیت شرکت کنم و اگر نمی‌توانم مشکل کجاست؟ لطفا به بنده اطلاع بدهید مشکل کجاست تا بتوانم زود‌تر پیگیری نماییم.
 
و سلام علی من اتبع الهدی
 
با تشکر فراوان
صادق آل کثیر
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
من صدايت را شنيدم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
دست اندرکاران دانشگاه بداد این بنده خدا برسید وجوابش رو بدید
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
سلام آقا صادق من مشگلتو میدونم مشگل جنابعالی اینه که پارتی نداری از من گفتن بود مابقی دیگه خود دانی
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۳
مجله فرارو