فرارو- ساسان ممتازی، جوان مخترع ایرانی است که چند روز پیش با همکارش در مسابقات start cup در ایتالیا شرکت کرد.
طرح اختراعی ایشان توانست بین ١٠٧ طرح از شركتهای كل ایتالیا مقام اول را کسب کند. این طرح در خصوص بازیافت پسماندهای پلاستیكی pet به صورت سبز و بدون آلودگی محیط زیست است.
نمیدونم چرا دولت ایتالیا تبعه بیگانه رو گذاشتن که درس بخونه وبدرخشه ؟؟ این همه جووناا واستعدادهای ایتالیایی به خصوص تو پالرمو وسیسیل هستن که جذب باندهای بذهکار میشن به خاطر بیکاری ونداشتن فرصت تحصیل ... اون وقت دولت اتباع بیگانه ایرانی رو میذاره درس بخونن وبدرخشن تا چند وقت دیگه ایرانیها صاحب میشن ایتالیا رو ایرانیها بر گردید کشور اسلامیتون ...... زحمت کم کنید وکشورتون رو اباد کنید وو
مردم شهید پرور سیسیل وپالمرو وکورلونه و.... وامام جمعه میلان و...
با تشکر برای درج نظرات دو مورد از علاقه این دانشگاهها به جذب دانشجوی خارجی
۱- در دانشگاههای خارج و آمریکا مانند ایران که واحدهای زبان و ادبیات فارسی برای همه رشتههای اجباری است، انگلیسی و ادبیات انگلیسی اجباری است، ولی از آنجا که عملاً امکان پس کردن این واحدها برای کسانی که زبان مادری آنها انگلیسی نیست یا دانش جوی خارجی وجود ندارد، این واحدها به صورت جداگانه به آنها ارائه میشوند... تفاوت سطح آنها را میتوان مانند دست خط فارسی آلن ایر با دست خط یک دانش آموز معمولی ایرانی بیان کرد!!!!
۲- در این دانش گاهها برای اینکه این دانشجویان خاطره خوبی از تحصیل در آنجا داشته باشند تا در باز گشت به کشورشان ، مثلأ ژاپن، چین، کشورهای عربی... مورد منفی از آن کالج نگویند و دیگران را تبلیغ به رفتن به آن کالج کنند، به صورت هفتهای اساتید را توجیه میکنند که در مورد تک تک آنها چه مسائلی را در نظر بگیرند و چه جور نمرههای با درجه عالی به دهند... من به خصوص سایر دانشجویان آنها را بولی یا اذیت نکنند!!!
خلاصه اینکه دوستان اغلب از اینکه مثلأ دانشجویان ایران چه اندازه مورد تعریف و تمجید قرار میگیرند، و همه پشت سر هم مدارک بالای دکترای را اخذ میکنند ، احساس افتخار میکنند، ولی این دانش جویان اگر قرار بود با دانشجویان محلی رقابت میکردند مانند این بود که در ایران حداقل باید رتبه دو یا ۳ رقمی داشته باشند یا حتی بدتر...
همیشه به دنبال واقعیت و روشن شدن افکار عمومی کشور خود برویم حتی اگر به شهرت ما که در این دانشگاههای درس خواندهایم و درس دادهایم، خدشه وارد شود...راستی به زاه ناراستی...در همه حال!
مردم شهید پرور سیسیل وپالمرو وکورلونه و.... وامام جمعه میلان و...
۱- در دانشگاههای خارج و آمریکا مانند ایران که واحدهای زبان و ادبیات فارسی برای همه رشتههای اجباری است، انگلیسی و ادبیات انگلیسی اجباری است، ولی از آنجا که عملاً امکان پس کردن این واحدها برای کسانی که زبان مادری آنها انگلیسی نیست یا دانش جوی خارجی وجود ندارد، این واحدها به صورت جداگانه به آنها ارائه میشوند... تفاوت سطح آنها را میتوان مانند دست خط فارسی آلن ایر با دست خط یک دانش آموز معمولی ایرانی بیان کرد!!!!
۲- در این دانش گاهها برای اینکه این دانشجویان خاطره خوبی از تحصیل در آنجا داشته باشند تا در باز گشت به کشورشان ، مثلأ ژاپن، چین، کشورهای عربی... مورد منفی از آن کالج نگویند و دیگران را تبلیغ به رفتن به آن کالج کنند، به صورت هفتهای اساتید را توجیه میکنند که در مورد تک تک آنها چه مسائلی را در نظر بگیرند و چه جور نمرههای با درجه عالی به دهند... من به خصوص سایر دانشجویان آنها را بولی یا اذیت نکنند!!!
خلاصه اینکه دوستان اغلب از اینکه مثلأ دانشجویان ایران چه اندازه مورد تعریف و تمجید قرار میگیرند، و همه پشت سر هم مدارک بالای دکترای را اخذ میکنند ، احساس افتخار میکنند، ولی این دانش جویان اگر قرار بود با دانشجویان محلی رقابت میکردند مانند این بود که در ایران حداقل باید رتبه دو یا ۳ رقمی داشته باشند یا حتی بدتر...
همیشه به دنبال واقعیت و روشن شدن افکار عمومی کشور خود برویم حتی اگر به شهرت ما که در این دانشگاههای درس خواندهایم و درس دادهایم، خدشه وارد شود...راستی به زاه ناراستی...در همه حال!