bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۵۰۱۳۶۵

اقامه نماز ظهر عاشورا در فضای باز منطبق با شرایط کرونایی

اقامه نماز ظهر عاشورا در فضای باز منطبق با شرایط کرونایی
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: اقامه نماز جماعت در فضای باز و با رعایت فواصل بهداشتی و با وسایل شخصی منطبق با شرایط کرونایی برگزار می‌شود و امید است به واسطه این عرض ادب‌ها بلا و بیماری از جامعه اسلامی دور شود.
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۵ - ۲۷ مرداد ۱۴۰۰

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: اقامه نماز جماعت در فضای باز، با رعایت فاصله اجتماعی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، سید محسن محمودی صبح چهارشنبه ۲۷ مرداد مرداد ماه، با عرض تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی خاطرنشان کرد: یکی از سنت‌های ارزشمند در روز عاشورا اقامه نماز جماعت ظهر عاشور است؛ عزاداران حسینی ضمن عزاداری در عاشورا به امام حسین (ع) عملا اقتدا می‌کنند.

محمودی افزود: اقامه نماز جماعت در فضای باز و با رعایت فواصل بهداشتی و با وسایل شخصی منطبق با شرایط کرونایی برگزار می‌شود و امید است به واسطه این عرض ادب‌ها بلا و بیماری از جامعه اسلامی دور شود.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران عنوان کرد: لزوم تعظیم شعائر دینی و انقلابی ایجاب می‌کند به روضه خوانی وعزاداری منطبق بر مقررات بهداشتی اهمیت داده و عشق وارادت خود نسبت به اهلبیت (ع) را نشان دهیم.

عضو ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران در خصوص مقام حضرت باب الحوائج در تاسوعای حسینی گفت: ابوالفضل العباس (ع) منظومه‌ای از تمام فضایل اخلاقی، علمی، وفاداری و ولایت مداری است که صفت بارز ولایمتداری و امام زمان زمان شناسی الگویی ویژه برای ما است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ادامه داد: قمر بنی هاشم (ع) کسی بود که امان نامه شمر را پس زد و وقتی دستانش را قطع کردند و ایشان فرمودند من از دینم و امام زمانم جدا نمی‌شوم تا زمانی که جان در بدن دارم.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو