bato-adv

تبلت Y700 لنوو ویژه گیمرها

تبلت Y700 لنوو ویژه گیمرها
این دستگاه گیمینگ Lenovo Legion Y700 نام دارد که با نام تجاری Legion شناخته می‌شود و مختص گیمر‌ها می‌باشد. بلندگو‌های بسیار باکیفیت این تبلت، برای گیمینگ فوق العاده خواهد بود.
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۲ - ۰۲ دی ۱۴۰۰

فرارو-هفته گذشته، لنوو از انتشار تبلتی با نام تجاری Legion در آینده خبر داد. این تبلت از فناوری دالبی ویژن "Dolby Vision" استفاده می‌کند. اکنون لنوو به طور رسمی از این محصول رونمایی کرده است.

به گزارش فرارو، طبق گزارشات منتشر شده، این دستگاه گیمینگ Lenovo Legion Y700 نام دارد که با نام تجاری Legion شناخته می‌شود و مختص گیمر‌ها می‌باشد. تبلت جدید لنوو دارای صفحه نمایش ۸.۸ اینچی ۲۵۶۰ ×۱۶۰۰ پیکسل می‌باشد. صفحه نمایش این تبلت دارای نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی ۲۴۰ هرتز می‌باشد و از طیف رنگی ۱۰۰% DCI-P۳ پشتیبانی می‌کند.

طبق تصاویر منتشر شده، اینطور به نظر می‌رسد که عرض حاشیه‌های صفحه نمایش این تبلت، باهم یکسان نمی‌باشد. همچنین یک دوربین تکی همراه با فلاش نیز در پشت دستگاه قابل مشاهده است. در تصاویری که قبلا از این تبلت منتشر شده بود، لبه‌های این محصول تیز و با زاویه ۹۰ درجه و با رویه فلزی به نظر می‌رسد.

تبلت Y700 لنوو ویژه گیمرها// در حال ویرایش

در یکی از لبه‌های این تبلت، برچسب JBL, Dolby Vision, Dolby Atmos tags مشاهده می‌شود که نشان می‌دهد احتمالا این تبلت دارای بلندگو‌های بسیار باکیفیت بوده که برای گیمینگ فوق العاده می باشد. لنوو اطلاعات بیشتری در خصوص این تبلت منتشر نکرده است، اما بعنوان یک دستگاه متمرکز بر بازی، می‌توان انتظار داشت که از یک تراشه قدرتمند استفاده کند. احتمالا این تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ کوالکام خواهد بود.

منبع: gizmochina

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین