bato-adv

افشای مشخصات مچ بند اقتصادی Mi Band 7 شیائومی

افشای مشخصات مچ بند اقتصادی Mi Band 7 شیائومی
مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 7 دارای یک صفحه نمایش بزرگ ۱.۵۶ اینچی با وضوح ۱۹۲ در ۴۹۰ پیکسل است و از ویژگی نمایشگر همیشه روشن و GPS پشتیبانی می‌کند.
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۵ - ۱۶ اسفند ۱۴۰۰

فرارو-سری مچ بند‌های هوشمند Mi Band شیائومی بدلیل برخورداری از ردیاب‌های تناسب اندام با ویژگی‌های شگفت‌انگیز و قیمت مناسب در سطح جهانی از محبوبیت خاصی برخوردار هستند. بدلیل کاهش قیمت سری Mi Band تا ۱۰۰۰ روپیه، این محصولات در واقع  یکی از محصولات کلیدی برای دموکراتیک کردن باند تناسب اندام به شمار می آیند.

به گزارش فرارو، سال گذشته Mi Band بیش از ۷ میلیون مچ بند هوشمند فقط در هند به فروش رسانده است و فروش این محصولات بدون شک با ارائه Mi Band 7 افزایش خواهد یافت. به تازگی برخی از ویژگی‌های شگفت انگیز این مچ بند هوشمند منتشر شده است.

شیائومی

ویژگی‌های مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 7
مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 7 دارای شماره مدل M2129B1 و M2130B1 و کد L66 است. این مچ بند هوشمند دارای یک صفحه نمایش بزرگ ۱.۵۶ اینچی با وضوح ۱۹۲ در ۴۹۰ پیکسل است و از ویژگی نمایشگر همیشه روشن always-on display (AOD) پشتیبانی می‌کند. ویژگی AOD معمولا به چند صفحه مچ بند محدود می‌شود. Mi Band 7 می‌تواند با طراحی جدید و صفحه‌های مچ بند بیشتری عرضه شود و احتمالا این مچ بند هوشمند دارای انبوهی از صفحه‌های مچ بند و حالت‌های تناسب اندام از ایروبیک تا زومبا است.

مچ بند شیائومی احتمالا از GPS نیز پشتیبانی خواهد کرد. این مچ بند هوشمند دارای ویژگی هشدار هوشمند است که شما را از خواب سبک در مدت ۳۰ دقیقه قبل از تنظیم زنگ بیدار می‌کند. همچنین Mi Band 7 با یک حالت صرفه جویی در انرژی عرضه می‌شود که می‌تواند منجر به عمر باتری طولانی تر شود.

شیائومی

قیمت مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 7
شیائومی هنوز Mi Band 7 را معرفی نکرده است. این شرکت سال گذشته Mi Band 6 خود را در ماه مارس عرضه کرد. بنابراین احتمالا شاهد جزئیات بیشتری در خصوص ویژگی‌های این محصول و تاریخ عرضه آن در ماه‌های آینده باشیم. شیائومی Mi Band اصلی با قیمت ۱۰۰۰ روپیه و پس از آن شیائومی Mi Band 2 و Mi Band 3 با قیمت ۱۹۹۹ روپیه عرضه شد. Mi Band 7 نیز احتمالا با قیمت مناسبی به فروش خواهد رسید.

شیائومی

منبع: 91mobiles

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین