bato-adv

(عکس) سوتی عجیب آمریکایی‌ها

(عکس) سوتی عجیب آمریکایی‌ها
تیم‌ملی آمریکا صحنه عجیب و جالبی را پس از بازی شب گذشته برابر پاناما رقم زد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۲ - ۰۸ فروردين ۱۴۰۱

تیم ملی آمریکا شب گذشته در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف پاناما رفت و با نتیجه ۱-۵ برابر این تیم به پیروزی رسید. بازیکنان این تیم پس از این پیروزی درخشان در حال خوشحالی بود، اما ناگهان بنری را باز کردند که روی آن عبارت «صعود کرده» به چشم می‌خورد. این در حالی است که صعود آن‌ها به رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ که پاییز امسال در قطر برگزار خواهد شد قطعی نشده است. هرچند مسئولان خیلی زود متوجه این اشتباه شده و بنری که در اختیار بازیکنان قرار گرفته بود بلافاصله جمع شد.

کریستین پولیسیچ ستاره تیمش در بازی شب گذشته بود و موفق شد سه گل از مجموع پنج گل تیمش را در این بازی به ثمر برساند. این بازیکن درباره اشتباهی که پس از بازی صورت گرفت به MLSSoccer گفت: «این افراد نمی‌دانستیم روی بنر چه نوشته شده است. این بنر فقط به دست آن‌ها داده شد. وقتی که متوجه این عبارت شدیم به این نتیجه رسیدیم که نیازی به نشان دادن آن نیست، چون هنوز کار ما در این مسابقات تمام نشده و به خوبی از این موضوع خبر داریم.»

تیم ملی آمریکا می‌تواند با پیروزی یا حتی تساوی برابر کاستاریکا حضورش در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را قطعی کند. هرچند تفاضل گل قابل توجه آن‌ها باعث شده که حتی در صورت شکست هم شانس بسیار زیادی برای حضور در این رقابت‌ها داشته باشند.

(عکس) سوتی عجیب آمریکایی‌ها


ورزش سه

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین