bato-adv

سریال «بِیمکس»؛ غول بادکنکی و مراقبت‌های پزشکی خنده‌دار

سریال «بِیمکس»؛ غول بادکنکی و مراقبت‌های پزشکی خنده‌دار
سریال انیمیشن «بِیمکس» (Baymax) شش قسمت هشت دقیقه‌ای دارد و روی‌همرفته به یک ساعت هم نمی‌رسد، اما در همین زمان کوتاه، سرشار از لحظات خنده‌دار و روابط گرم و مهربانانه است.
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۷ - ۱۸ تير ۱۴۰۱
فرارو- «بیمکس» دومین سریالی است که بر اساس انیمیشن سینمایی «۶ قهرمان بزرگ» (۲۰۱۴) ساخته شده است. یکی از مهم‌ترین چیز‌هایی که باعث شد آن فیلم به موفقیت زیادی دست پیدا کند، شخصیت بیمکس بود. بیمکس اسم غول رباتی سفیدرنگ و بامزه‌ای است که ماموریت اصلی‌اش ارائۀ کمک‌های پزشکی و مراقبت از سلامت دوستان و هم‌محله‌ای‌هایش در شهر خیالی سن‌فرانسوکیو است.
 
به گزارش فرارو؛ در هر قسمت از این سریال شش قسمتی و جمع و جور، بیمکس به کمک یکی از دوستانش که دچار مشکل جسمی یا روحی شده می‌رود و در مسیر بهبودی به آن‌ها کمک می‌کند. ماجرای هفت هشت دقیقه‌ای هر قسمت از این سریال پر از مهربانی و تفریح و طنز است. محتوای شاد و امیدبخش این سریال، آن را به یک استراحت کوتاه ذهنی تبدیل کرده است.
سریال «بِیمکس»؛ غول بادکنکی و مراقبت‌های پزشکی خنده‌دار
شخصیت بیمکس انگار دقیقا همان چیزی است که همۀ ما به آن احتیاج داریم؛ دوست مهربان و صبوری که با پی‌گیری و سماجتش ما را مجبور کند که بین همۀ دغدغه‌ها یا نگرانی‌هایی که داریم، پی‌گیر سلامت خودمان هم باشیم. به همین خاطر بیشتر قسمت‌های این سریال بیشتر شبیه یک ماجرای تعقیب و گریز است. افرادی که دچار مشکل شده‌اند از دست بیمکس فرار می‌کنند تا مجبور نشوند کار‌های دقیق و وقت‌گیری را که برای بهبودیشان لازم است انجام بدهند؛ اما بیمکس یک جور‌هایی مثل «ترمیناتور» است و از ماموریتی که دارد دست‌بردار نیست.
 
چیزی که شخصیت بیمکس را اینقدر دوست‌داشتنی می‌کند معصومیت کودکانه و آرامش همیشگی اوست؛ از نظر ظاهری هم بیمکس مثل یک طنز متحرک است؛ او هیکل بسیار بزرگی دارد و این باعث می‌شود که بعضی کار‌ها را به کندی انجام بدهد و گاهی وقت‌ها به زحمت بتواند از در وارد شود؛ اما کند بودنش باعث نمی‌شود که کار‌ها را درست انجام ندهد.
با اینکه هر قسمت از این سریال داستان مجزایی دارد، اما در قسمت ششم به نوعی همۀ قصه‌ها با هم پیوند می‌خورند و یک پایان‌بندی خیلی خوب را شکل می‌دهند. تماشای کل سریال حتی یک ساعت هم زمان نمی‌برد و در همین زمان کم شما را بار‌ها به خنده می‌اندازد. خلاصه اینکه سریال «بیمکس» درست مثل قهرمانش بامزه و دوست‌داشتنی است. بیمکس فقط حال دوستانش را خوب نمی‌کند؛ ما هم با دیدن سریال حال بهتری خواهیم داشت.
 
  • امتیاز: ۶.۲/۱۰
  • تاریخ انتشار: ۸ تیر
برچسب ها: انیمیشن بیمکس
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین