bato-adv
bato-adv

معرفی تبلت ۱۰ اینچی اچ‌تی‌سی A101 با تراشه Unisoc T618

معرفی تبلت ۱۰ اینچی اچ‌تی‌سی A101 با تراشه Unisoc T618
HTC A101 تبلت میان رده‌ای است که ویژگی‌های کلیدی مانند صفحه نمایش ۱۰ اینچی، چیپست Unisoc، دوربین دوگانه عقب و باتری بزرگ را ارائه می‌دهد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۴ - ۱۷ تير ۱۴۰۱

فرارو-تبلت HTC A101 اخیرا به طور رسمی در آفریقای جنوبی و روسیه عرضه شده است. HTC A101 تبلت میان رده‌ای است که ویژگی‌های کلیدی مانند صفحه نمایش ۱۰ اینچی، چیپست Unisoc، دوربین دوگانه عقب و باتری بزرگ را ارائه می‌دهد. در ادامه قصد داریم مشخصات این محصول را با یکدیگر بررسی کنیم.

به گزارش فرارو، HTC A101 تبلتی با بدنه فلزی با یک صفحه نمایش ۱۰ اینچی ال سی دی و وضوح ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل است. این تبلت به پوگوپین برای اتصال صفحه کلید اختیاری مجهز شده است. این تبلت از تراشه Unisoc T618 ،هشت گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و یک اسلات کارت microSD برای ذخیره سازی اضافی بهره می‌برد و با سیستم عامل اندروید ۱۱ عرضه می‌شود.

تبلت

همچنین یک باتری ۷۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ ۱۰ واتی را ارائه می‌دهد. پنل پشتی این تبلت به یک دوربین دوگانه متشکل از یک دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی، یک دوربین ثانویه ۲ مگاپیکسلی و یک فلاش LED مجهز شده است. دوربین این تبلت از عکاسی بوکه و فیلم برداری 1080p پیکسل پشتیبانی می‌کند. این تبلت دارای یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است که از فیلمبرداری 720p و باز کردن قفل چهره با استفاده از هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کند.

دکمه‌های تنظیم صدا، کلید روشن/خاموش، پورت USB-C و جک ۳.۵ میلی‌متری صدا از دیگر اجزای این تبلت می‌باشند. HTC A101 از Wi-Fi 802.11ac، بلوتوث ۵.۰، LTE و GPS پشتیبانی می‌کند و در ابعاد ۲۴۵.۵ در ۱۶۰.۳ در ۸.۴ میلی متر و وزن ۵۳۰ گرم عرضه می‌شود. این تبلت در دو رنگ خاکستری و نقره‌ای و با قیمت ۱۹۸۹۰ روبل (۳۶۱ دلار) در روسیه عرضه می‌شود.

منبع: gizmochina

برچسب ها: تبلت HTC A101
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv