bato-adv
کد خبر: ۵۶۰۴۱۰

(تصاویر) کیت انگلیس برای جام جهانی قطر لو رفت

(تصاویر) کیت انگلیس برای جام جهانی قطر لو رفت
تصاویر پیراهن جدید سه شیر‌ها که توسط Footy Headlines فاش شده است، دارای طرح شیب آبی تیره و آبی روشن روی آستین است. به نظر می‌رسد تریم آبی مایل به آبی آن برای یادآوری خاطرات نیمه دوم دهه ۱۹۹۰ است.
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۷ - ۲۰ تير ۱۴۰۱

تصاویری از پیراهن اول جدید انگلیس برای استفاده در جام جهانی قطر ۲۰۲۲ در فضای مجازی به بیرون درز کرده است. این طرح قرار است اواخر امسال منتشر شود، اما همه طرفداران آن را دوست ندارند.

به گزارش ایلنا، تصاویر پیراهن جدید سه شیر‌ها که توسط Footy Headlines فاش شده است، دارای طرح شیب آبی تیره و آبی روشن روی آستین است. به نظر می‌رسد تریم آبی مایل به آبی آن برای یادآوری خاطرات نیمه دوم دهه ۱۹۹۰ است.

طرفداران می‌توانند این پیراهن را زمانی که اواخر سال جاری وارد مغازه‌ها شود، خریداری کنند. اما بسیاری از افراد در صفحات مجازی به سرعت از آن انتقاد کردند.

کیت انگلیس

یکی نوشت: «بدترین کیت تیم ملی تا به حال؟» در حالی که یکی دیگر به شدت اظهار نظر کرد: «دهه ۹۰ دوباره الهام بخش شد که چقدر قابل پیش بینی است. انگلستان هوس نوستالژی متوسط را دارد!» دیگری کمی مثبت‌تر نوشت: «روند دهه ۹۰ هنوز تنها در فوتبال قوی است.» نفر چهارم اضافه کرد: «این برش روی لباس خیلی جسورانه نیست. باعث می‌شود بازیکنان شانه دار به نظر برسند.» یکی دیگر همچنین نوشت: «کیت‌های انگلیس در حالت ایده آل باید همیشه دارای تریم سرمه‌ای و قرمز باشند، اما این نویدبخش است، کیت ۹۶ را با درخشش‌های کوچک فیروزه‌ای آن دوست داشتم. لطفاً همین جا توقف کنید و خواهشا یک کیت دور خاکستری درست نکنید…».

کیت انگلیس

اما یکی از طرفداران ناراضی این طرح را مورد انتقاد قرار داد و نوشت: «خب این یک ناامیدی خروشان است. با رنگ‌های انتخابی نایک پتانسیل بسیار زیادی داشت، اما یک طرح بی‌مزه و یک قالب حتی بدتر، این یکی را مستقیماً در راهروی فروش قرار داده است.»

شاگردان گرت ساوت‌گیت می‌توانند در آغاز رقابت‌های جام جهانی در ماه نوامبر، این پیراهن را بپوشند. سه شیر‌ها در تاریخ ۳۰ آبان ماه در ورزشگاه بین المللی خلیفه به مصاف ایران خواهند رفت.

کیت انگلیس

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین