bato-adv
کد خبر: ۵۷۱۴۴۷

عکس‌های جذاب دیوید بکام در قطر

عکس‌های جذاب دیوید بکام در قطر
دیوید بکام که از چند ماه پیش به عنوان سفیر جام جهانی ۲۰۲۲ فعالیت می‌کند اخیرا قرارداد دیگری با قطری‌ها امضا کرد تا چهره اصلی کارزار ترویج توریسم این کشور باشد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۳ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۱

قطری‌ها در آستانه برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ در این کشور تلاش پردامنه‌ای برای معرفی کشورشان و ترغیب گردشگران برای سفر به قطر آغاز کرده‌اند. این کارزار صرفا به دوران جام جهانی معطوف نیست و قطر امیدوار است نتایج تلاش‌هایش را در سال‌های آینده ببیند.

یکی از جدیدترین اقدامات قطر امضای قراردادی جدید با دیوید بکام بود. این ابرستاره بین‌المللی حالا به عنوان چهره اصلی کارزار ترویج توریسم قطر فعالیت می‌کند. بکام با حضور در قطر قرارداد خود را امضا کرد. بر اساس برنامه این کارزار قطر امیدوار است تا سال ۲۰۳۰ هر ساله مهمان شش میلیون گردشگر باشد.

دیوید بکام در جریان این کارزار تبلیغاتی به مدت ۴۸ ساعت به گوشه و کنار قطر می‌رود و فعالیت‌هایش از طریق رسانه‌های مختلف، از فیلم‌های تبلیغاتی گرفته تا شبکه‌ای اجتماعی، پوشش داده می‌شود.

بکام که در اینستاگرام چیزی زندیک به ۷۵ میلیون دنبال‌کننده دارد در این برنامه اقدمات متنوعی از جمله سفر با قایق‌های چوبی سنتی قطری، گشت و گذار در بازار ادویه بازار وقف و بازدید از هنر‌های خیابانی انجام می‌دهد. اسطوره فوتبال انگلیس حتی در یک رستوران حضور یافت و در جریان پخت غذا‌های سنتی قطر مشارکت کرد. او که شیفته موتورسواری است سوار بر یک موتورسیکلت در قطر به گشت و گذار پرداخت و همه این فعالیت‌های او با پوشش گسترده رسانه‌ای همراه بود.

فیلم‌های ضبط‌شده از این برنامه علاوه بر اینکه در کانال‌های مختلف وزارت گردشگری قطر برای مخاطبان جهانی پخش می‌شود در سیستم سرگرمی درون هواپیمای شرکت قطر ایرویز گنجانده می‌شود تا میلیون‌ها مسافر این شرکت هواپیمایی آن را در جریان سفرهایشان تماشا کنند.

دیوید بکام در بخشی از این برنامه می‌گوید:" اینکه شما در قطر فقط در ۴۸ ساعت می‌توانید این قدر تجربه‌های مختلف و متنوع داشته باشید من را شگفت‌زده کرد. مردم اینجا خونگرم و مهربان هستند. قطر برای یک سفر چند روزه واقعا عالی است. مردم این کشور شیفته فرهنگ‌شان هستند و ترکیب زندگی مدرن و سنتی باعث شده در اینجا فضایی خاص شکل بگیرد. من در این سفر چیز‌های زیادی دیدم، از بازار‌های ادویه تا موزه‌ها بگیر تا موتورسواری در کویر".

عکس‌های جذاب دیوید بکام در قطر

عکس‌های جذاب دیوید بکام در قطر

عکس‌های جذاب دیوید بکام در قطر

ورزش سه

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین